معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان:جابجایی بی‎ضابطه یک دینار از درآمد اوقاف شرعا حرام است

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از برگزاری برنامه آرامش بهاری در بقاع متبرکه شاخص این استان خبر داد.

آرامش بهاری در بقاع متبرکه گلستان برگزار می‎شود
 
به گزارش گلستان24،حجت‎الاسلام حسن دارابی ظهر امروز در دوره آموزش فراگیر هیأت امنا و خادمان بقاع متبرکه استان گلستان اظهار کرد: خادمان و مدیران مراکز قرآنی، امامزادگان و بقاع متبرکه به عنوان سربازان فرهنگی و درجه‎داران عرصه جنگ نرم هستند، مجموعه‎ای که به عنوان خواص جامعه باید همواره هوشیار و بابصیرت باشند.

وی با تاکید بر اینکه کار در بقاع متبرکه و امامزادگان تعطیلی ندارد، تصریح کرد: فعالیت این مجموعه به صورت شبانه‎روزی است و اجر و ثواب مادی و اخروی به دنبال دارد، کسانی که افتخار خدمتگزاری به بقاع متبرکه را دارند باید این جایگاه را قدر بدانند.

 

* برنامه آرامش بهاری بهتر از سال گذشته در گلستان برگزار شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با اشاره به اینکه تشریح برنامه‎های آرامش بهاری برای ارائه کیفیت خدمات‎رسانی به زائران و مسافران نوروزی در دستورکار است، افزود: باید تلاش کنیم تا برنامه آرامش بهاری بهتر از سال گذشته در استان گلستان برگزار شود.

دارابی گفت: دستورالعمل‎هایی که از روسای ادارات و کارشناسان فرهنگی برای اجرای برنامه‎ها ابلاغ می‎شود یک مجوز شرعی و قانونی است جابجایی بی‎ضابطه حتی یک دینار از درآمد و منابع اوقاف و امور خیریه شرعا حرام است.

وی ابراز کرد: باید تلاش کرد تا برنامه‎های مختلف در امامزادگان سراسر استان و بقاع متبرکه به نحو مطلوب برگزار شود خدمت به امامزادگان و زائران یک موهبت الهی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: حضور به موقع خدام و مدیران مراکز قرآنی به این مراسم نشانگر عشق و ارادت آنها است که باید فرهنگ وقت‎شناسی در برنامه‎ها جزو اولویت باشد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار