در 18 اسفندماه جاری؛

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از نواخته شدن زنگ جشن نیکوکاری در 18 اسفندماه جاری در تمام مدارس گلستان خبر داد.

زنگ جشن نیکوکاری در تمام مدارس گلستان نواخته می شود
به گزارش گلستان24، امان‌الله حسین‌پور با گرامیداشت جشن نیکوکاری اظهار کرد: زنگ جشن نیکوکاری در 18 اسفندماه جاری در تمام مدارس گلستان نواخته می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری تصریح کرد: برنامه‌های متعددی با کمک خیرین در سطح استان گلستان خواهیم داشت به ویژه در روزهای 18، 19 و 20 اسفندماه جاری برنامه‌های متنوعی در راستای جشن نیکوکاری برگزار می‌کنیم.

 

* فرهنگ نوعدوستی در جامعه ترویج و گسترش داده شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان با بیان اینکه زنگ جشن نیکوکاری در تمام مدارس گلستان نواخته می‌شود، ابراز کرد: زنگ جشن نیکوکاری در 18 اسفندماه جاری در تمام مدارس گلستان نواخته می‌شود که این مراسم با حمایت اولیای دانش آموزان، مربیان و مدیران آموزشگاه برگزار می شود تا بتوانیم فرهنگ نوعدوستی به دانش آموزان آموزش دهیم.

حسین‌پور با بیان اینکه بیش از 24 پایگاه در سطح شهرستان‌ها فعال است، اذعان کرد: در روز پنج‌شنبه 19 اسفندماه جاری در بیش از 24 پایگاه که در شهرستان‌های گلستان فعال است آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان گلستانی هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه تمامی نیازمندی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در گلستان شناسایی شده است، یادآور شد: روز جمعه در مصلی‌های سراسر شهرستان‌های گلستان نیز کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی در راستای حمایت از نیازمندان پذیرفته می‌شود و امیدواریم که مردم همانند سال‌های گذشته کمک‌های سخاوتمندانه خودشان را دریغ نکنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان با اشاره به اینکه باید فضای عید به یک فضای همدلی تبدیل شود، تصریح کرد: برای ما نفس کار مهم است و باید فرهنگ نوعدوستی را در جامعه ترویج و گسترش دهیم و سعی کنیم همه در جشن نیکوکاری سهیم باشیم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار