استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: احداث پارک موزه دفاع مقدس خواست تمامی مردم استان، خانواده شهدا و در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است.

احداث پارک موزه دفاع مقدس خواست همه مردم گلستان است
 
به گزارش گلستان24، حسن صادقلو در جلسه احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس، با تاکید بر اهمیت ساخت پارک موزه دفاع مقدس، اظهار کرد: فارغ از تعهدات معنوی، تسریع در ساخت مجموعه فرهنگی دفاع مقدس به نفع استان است و باید بدون توجه به معارضات، مانع فرصت‌سوزی شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اراده‌ای جدی بر ادامه احداث و تکمیل این مرکز فرهنگی قرار گرفته و باید با استفاده از بودجه ملی و استانی هر چه سریع‌تر موزه دفاع مقدس استان ساخته شود.

وی افزود: باید بر مجوزهای اخذ شده در خصوص این پارک موزه تمرکز کرد و با استفاده از پشتیبانی‌های مرکز ادامه روند ساخت آن به تاخیر نیفتد.

وی احداث چنین مرکزی را خواست تمامی مردم استان، خانواده شهدا و در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس دانست و افزود: باید تقویم کمک و همراهی دستگاه های مختلف از جمله بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس،استانداری، شهرداری، فرمانداری، سپاه و... مشخص شود.

استاندار گلستان یادآورشد : باید تعیین تکلیف پیمانکار قبلی صورت پذیرد و اگر شرایط ادامه همکاری وجود دارد، این کار صورت پذیرد و در غیر این صورت تصمیمات جدید اتخاذ شود.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گزارشی از فعالیت‌های این بنیاد و همچنین مرکز فرهنگی دفاع مقدس ارائه کرد و گفت: وسعت کل این زمین 7 هزار و 600 مترمربع است و در زمینی به وسعت یک‌هزار و 641 مترمربع، بنایی با زیربنای 4 هزار و 179 مترمربع ساخته خواهد شد.

عباس حسن‌نیا یادآور شد: اقدامات اولیه این پروژه در سال 1389 آغاز شده و اگرچه برآورد اولیه ساخت آن 4 میلیارد تومان بوده و تاکنون یک و نیم میلیارد تومان هزینه شده است اما برای تکمیل این پروژه 8 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد ظرف مدت دو هفته مشکلات پروژه مورد بررسی دقیق قرار گیرد و همچنین تقویم زمان برنامه کاری این پروژه تنظیم شود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار