رئیس دانشگاه منابع طبیعی گرگان:

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: نیروی نظامی ایران به همت متخصصان داخلی از کشورهای بیگانه بی نیاز است.

نیروی نظامی ایران از کشورهای بیگانه بی نیاز است
به گزارش گلستان24، علی نجفی نژاد صبح سه شنبه در نشست صمیمی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدیران، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، اظهار کرد: از امیر دریادار سیاری تشکر می کنم که ارتباط نیروی دریایی را با دانشگاه ها برقرار کرده اند تا زمینه ساز تحقیقات علمی در راستای افزایش اقتدار نیروهای مسلح باشد.
 

وی افزود: نیروهای توانمندی در دانشگاه ها وجود دارند که به کارگیری آن ها موجب ارتقای بخش های مختلف کشور می شود.

نجفی نژاد تصریح کرد: حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه ها باعث تزریق نگاه خودباوری می شود زیرا نیروی نظامی کشور در سال های پس از پیروزی انقلاب پیشرفت قابل توجهی داشته است.

علی نجفی نژاد

وی ادامه داد: این پیشرفت ها مدیون دستان توانمند نیروهای بومی کشور بوده و اکنون به جایگاهی رسیدیم که نیازی به کشورهای بیگانه نداریم.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اشاره به افتتاحیه متمرکز اردوهای زیارتی راهیان نور دانشجویی در استان گلستان، گفت: دانشجویان با حضور در این سفر معنوی و فرهنگی از نزدیک با رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند.

نجفی نژاد افزود: با انتقال این ارزش های معنوی به نسل جوان، آینده کشور درخشان تر خواهد شد.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار