مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان:

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: تشکل های مردم نهاد کم کاری دولت در مباحث قرآنی را جبران می کنند.

تشکل های مردم نهاد کم کاری دولت در بخش قرآنی را جبران می کنند

به گزارش گلستان24، عبدالرضا چراغعلی ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اظهار کرد: بعد از ظهور اسلام بزرگان دینی ما به نحوی برنامه‌ریزی کردند که مسائل قرآنی مدنظر ما قرار گیرد و جلوه های آن را در گلدسته های مساجد دیده ایم.

 

وی افزود: امروز باکمال تأسف باید گفت کاری کرده‌ایم که مساجد ما در لابه‌لای پاساژهای تجاری گم‌شده‌اند و نمایی از آن‌ها دیده نمی‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان در رابطه با نقش رسانه در معرفی نخبگان قرآنی و تأثیر آن بر روی جامعه گفت: سال‌های پیش کودکی به نام طباطبایی که حافظ کل قرآن بود به مردم معرفی شد و بعد از آن شاهد جنب‌وجوشی در استان‌های دیگر برای حفظ قرآن بودیم.

چراغعلی بابیان اینکه ما حق خود را در رابطه با مسائل قرآنی ادا نکردیم، اظهار کرد: خوشبختانه تشکل‌های مردم‌نهاد درزمینهٔ برنامه‌های فرهنگی و قرآنی کم‌کاری بخش دولتی را جبران می‌کنند.

وی اظهار کرد: ما باید برای ترویج فرهنگ قرآنی تمام رسانه‌های مکتوب و مجازی را بسیج کنیم و حال که ستاد تشکیل‌شده وظایف را به شکل تکلیفی به ادارات ابلاغ کنیم و انتظارات خود را مشخص کنیم.

عبدالرضا چراغعلی

گلستان میزبان مسابقات بین المللی قرآن شود

چراغعلی بابیان اینکه مسابقات قرآنی در الویت قرار دارد، تصریح کرد: از اداره کل اوقاف استان خواهش می‌کنم ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن در گلستان را بررسی کند و چنانچه شرایطش فراهم باشد برای میزبانی این مسابقات اقدام کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: تأکید ما براین است که از تمام توان و پتانسیل برای برگزاری آبرومند این مراسم استفاده کنیم.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار