سخنان انتخاباتی و مهم استاندار گلستان:

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه تراز کار فعالیت های دولت تدبیر و امید تراز سرافکندگی نیست، اظهار کرد: باید صدای خود را در ارائه گزارش خدمات بالا برد تا مانع سیاه نمایی درباره اقدامات دولت شود.

تراز عملکرد دولت مایه سرافکندگی نیست / الان هنگامه زهد خبری نیست / می خواهند شور و شعف انتخاباتی در مردم شکل نگیرد

به گزارش گلستان24، حسن صادقلو در سومین جلسه ستاد انتخابات استان ضمن تبریک طلیعه دهه فجر انقلاب اسلامی و اهمیت ایثارها و ازخودگذشتگی های سال 577، تصریح کرد: نباید از گزارش کار به مردم دریغ کنیم و اکنون هنگامه زهد خبری و سکوت نیست و باید صداها در راستای ارائه گزارش بلند باشد.

سخنان انتخاباتی صادقلو

وی که در جمع فرمانداران و بخشداران سراسر استان سخن می گفت، خدمت رسانی را جوهره حکومت دانست و افزود: ماموریت ما پاسخگویی به انتظارات مردم است و در خدمت رسانی به آنان نباید کوتاهی صورت گیرد و در این میان بهترین رصد توسط خدا و خود انسان انجام می شود.

وی با بیان اهمیت انتخابات در کشور، گفت: برخی می خواهند با بی انگیزه سازی و بیحال کردن دیگران، انتخابات با بی صدایی اتفاق بیفتد و شور و شعف انتخاباتی در مردم شکل نگیرد.

استاندار گلستان خطاب به فرمانداران و بخشداران سراسر استان، خاطر نشان کرد: علی رغم تمامی ناملایمات باید روح همصدایی و هم آوایی در جامعه تقویت شود چنانکه گلستان در انتخابات پیشین به نمادی در سطح کشور تبدیل شد.

دکترصادقلو با تاکید بر رصد کانون های بحران، یادآور شد: فرمانداران و بخشداران در این انتخابات باید به تغییرات اشراف پیدا کنید و تنها به انتخابات قبل در خصوص کانون های بحران بسنده نکنند.

وی با اشاره به اهمیت قانون خوانی و قانون دانی توسط مسئولین برگزاری انتخابات ، گفت: دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید به قانون اشراف داشته باشند تا بتوانند از حقوق مردم و حقوق عمومی کشور دفاع کنند.

وی از تلاش فرمانداران و بخشداران که در انتخابات پیشین با تمام قوا نسبت به برگزاری هر چه بهتر آن کمک کردند، تقدیر کرد.

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت فضاهای مجازی در عرصه انتخابات، تصریح کرد: مدیریت استان به اهمیت و حضور فضاهای مجازی اعتقاد دارد اما باید برخی حساسیت ها نسبت به این فضا ها لحاظ شود.

دکتر صادقلو از فرمانداران و بخشداران خواست تا برای اطلاع رسانی بهتر دیدار های چهره به چهره با نخبگان و افراد ذینفوذ را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار