در سه سال گذشته از دولت تدبیر و امید متاسفانه اقدامات خلاف فرهنگ معاونت های مختلف این وزارتخانه صدای مراجع عظام تقلید را بارها درآورد اما هیچ کس پاسخگوی دغدغه فرهنگی علمای بزرگوار و سایر اقشار جامعه نبود.

به نام فرهنگ ،به کام موسیقی کاباره ای+ تصاویر
به گزارش گلستان24، در سه سال گذشته از دولت تدبیر و امید متاسفانه اقدامات خلاف فرهنگ معاونت های مختلف این وزارتخانه صدای مراجع عظام تقلید را بارها درآورد اما هیچ کس پاسخگوی دغدغه فرهنگی علمای بزرگوار و سایر اقشار جامعه نبود.

بنا بر این گزارش در حوزه موسیقی بارها شاهد اقدامات و مجوزهای عجیبی بوده ایم که آخرین آن سال گذشته و در خصوص تکخوانی یک زن برای عزای سیدالشهدا(ع) بود که واکنش های متفاوتی را بوجود آورد.

بنا بر این گزارش اما چندی پیش معاونت هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با اعطاء مجوزی به شماره (8989094) به گروه مبتذل خوان (عجم باند) که سابقه خوانندگی و تهیه و نشر کلیپ های ضد اخلاقی همچون (ذغال چی) را در کارنامه خود دارد، بار دیگر تعجب وشگفتی اهل هنر را برانگیخت و این سؤال را مطرح نمود که اگر بنا بود وزارت فخیمه (فرهنگ وارشاد اسلامی !!!) با تمام قوا در راه تخریب فرهنگ فاخر ایرانی و اسلامی و ترویج فرهنگ فاسد (کاباره ای) تلاش کند آیا کاری به جز آنچه تا کنون انجام داده باید انجام می داد؟

 سؤال دیگر آنکه آیا دستگاه فرهنگی کشوری به جز (وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ایران !!!) ایران حاضر است به چنین گروهایی مجوز فعالیت درفضای فرهنگ رسمی کشور ش را بدهد؟  

و به راستی ماهیت حقیقی متولیان موسیقی کشور چیست و بناست فرهنگ کشور را به کجا سوق دهند.

تصاویر زیر فقط گوشه ای از اجرای یکی از برنامه های اعضای این گروه در یکی از سفره خانه ها می باشد که با عرض پوزش از خوانندگان آن را منتشر می نماییم. لازم به توضیح است که فیلم این افتضاح در دفتر سایت موجود می باشد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار