رئیس سابق بنیاد شهید گنبدکاووس:برای مدیر جدید آرزوی توفیق دارم

رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در دوره مدیریت خود تلاش کردم کاستی‌ها را جبران کنم، گفت: اگر قصوری در عملکرد من بوده از خانواده شهدا و ایثارگران می‌خواهم حلالم کنند.

خانواده‌های شهدا و ایثارگران گنبدکاووس حلالم کنند

به گزارش گلستان24، احمد بای پیرامون جا‌به‌جایی در مسند ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبدکاووس با اشاره به طبیعی بودن تغییرات در مسؤولیت ادارات و نهادها، اظهار کرد: خداوند را شاکرم که در طول دوره مدیریت خود توانستم در اندازه توانم به مردم خوب و مهربان شهرستان گنبدکاووس به ویژه جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت کنم.

وی با بیان اینکه برای مدیر جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبدکاووس آرزوی توفیق دارم، افزود: امیدواریم ایشان نیز در کار خود موفق باشند و بتوانند برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و افزایش کرامت و عزت خانواده‌های شهدا و ایثارگران در شهرستان گام‌های موثری را بردارند.

رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبدکاووس با تقدیر ار همکاران خود در این اداره، خاطرنشان کرد: قطعا هرگونه ایراد و نقصی در دوره مدیریت بنده بوده است به دلیل اشتباهات بنده بوده و همه موفقیت‌ها و سربلندی‌ها حاصل تلاش و همت همکاران عزیزم در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبدکاووس بوده است.

بای با تاکید بر اینکه همه ما مدیون شهدا و به ویژه خانواده‌های محترم و معزز این عزیزان هستیم، ادامه داد: از همه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گنبدکاووس طلب حلالیت دارم و امیدوارم اگر کوتاهی و قصوری در انجام کار داشته‌ام مرا عفو کرده و برای عاقبت به خیری بنده نیز دعا کنند.

وی با اشاره به اینکه در هر کجای این کشور عزیز که باشم دلم با مردمان گنبدکاووس خواهد بود، تصریح کرد: بدون تردید ما خود را سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانیم و حاضریم در هر لباس و کسوتی به مردم عزیزمان خدمت کنیم.

گفتنی است روز پنج‌شنبه پس از کش و قوس‌های فراوان و مطرح شدن نام چندین نفر برای تصدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبدکاووس نهایتا محمود تمرتاش که پیش از این رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مینودشت بود جایگزین احمد بای در گنبدکاووس شد.

انتهای پیام/ 

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار