از سوی اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می شود؛

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید گلستان از برگزاری مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری سال 95 برای خانواده شاهد و ایثارگر گلستان خبر داد.

مشاوره انتخاب رشته برای داوطلبان شاهد و ایثارگر استان گلستان

به گزارش گلستان24، محمد علی طالع زاری معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای انتخاب رشته مطلوب داوطلبان شاهد و ایثارگر استان گلستان، 9 پایگاه انتخاب رشته تخصصی با مشاوران مجرب و باتجربه در شهرهای مختلف استان در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: به داوطلبان شاهد و ایثارگر توصیه می‌کنیم قبل از مراجعه به مشاوران هدایت تحصیلی مستقر در پایگاه‌های انتخاب رشته از سایت سازمان سنجش پرینت انتخاب رشته را اخذ کنند و همچنین با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی ایثار در قسمت اخبار و اطلاعیه‌های دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر سامانه معرفی رشته‌ها و مشاغل، اطلاعات مناسب در زمینهٔ هر رشته و شغل مرتبط با آن را کسب نمایند.

طالع زاری در ادامه گفت: در انتخاب رشته تلاش شود اولویت انتخاب آن‌ها رشته‌هایی باشد که اولاً به آن علاقه‌مند هستند و ثانیاً توانایی علمی و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های انتخابی را داشته باشند و از انتخاب رشته محل‌های که نیاز به نقل‌وانتقال دانشجویی دارد جداً خودداری کنند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود : فرزندان شاهد و ایثارگر امانت‌های الهی در دست ما هستند و باید در مشاوره دادن به آن‌ها و انتخاب رشته صحیح و مناسب تلاش مضاعف کنیم و آنان را با توجه به تراز علمی کسب‌شده، علایق و امکان قبولی در رشته مناسب به‌گونه‌ای که باعث کاهش تقاضای نقل‌وانتقال شود راهنمایی کنیم.

طالع زاری در پایان گفت: اداره کل آموزش بنیاد همواره تلاش کرده تا زیرساخت‌ها و مشوق‌های لازم به‌منظور افزایش رغبت و ایجاد انگیزه داوطلبان آزمون‌های سراسری برای ورود به دانشگاه‌های روزانه دولتی غیرشهریه پرداز را ایجاد کند که پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان روزانه دولتی در زمره این مشوق‌ها بوده است که از سال گذشته پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانشجویان روزانه دولتی شروع شده است.

برنامه مشاوره انتخاب رشته داوطلبان شاهد و ایثارگرآزمون سراسری سال 95- استان گلستان:

Golestanema3

 انتهای پیام/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار