مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان:

مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان با بیان اینکه گشت نظارتی در استان همچنان ادامه دارد، گفت: مرحله اول گشت‌های نظارتی از 28 بهمن‌ماه لغایت 30 اسفندماه جاری ادامه دارد.

گشت نظارتی در گلستان همچنان ادامه دارد
 به گزارش گلستان24، حسین حسن پور اظهار کرد: مرحله اول طرح کشیک نظارتی از 28 بهمن‌ماه آغاز و لغایت 30 اسفندماه جاری ادامه دارد.

وی تصریح کرد:  با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و همچنین تقاضای مردم برای خرید کالاهای پرمصرف، اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان گلستان همچون سال‌های قبل با یکسری تفاوت کار خود را آغاز کرده است.

 

* مرحله دوم گشت نظارتی از یک اسفندماه آغاز و تا 15 اسفندماه ادامه خواهد داشت

مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان ابراز کرد: مرحله اول طرح کشیک نظارتی در ساعات غیر اداری از ساعت 16 الی 20 شب ادامه دارد که اجرای این طرح در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کننده و حفظ سلامت شهروندان است.

حسن‌پور از آغاز مرحله دوم گشت نظارتی در گلستان خبر داد و اذعان کرد: مرحله دوم گشت نظارتی از یک اسفندماه آغاز و تا 15 اسفندماه ادامه خواهد داشت و این طرح از ساعت 8 صبح الی یک بعدازظهر انجام می‌شود.

وی بیان داشت: مردم در صورت شکایت می‌توانند با سامانه 135 و یا 300000135 تماس حاصل کنند و همکاران ما در اداره تعزیرات استان گلستان در راستای اجرای بهینه طرح‌های نظارتی سه شعبه اختصاص دادیم.

 

* گشت‌های نظارتی همچنان برقرار است

مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان بیان داشت: شعبه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز، رسیدگی به پرونده‌های صنفی و غیرصنفی که از ناحیه سازمان صنعت و معدن است و همین‌طور بازرسی نظارت اصناف تهیه می‌شود و یک شعبه برای پرونده‌های بهداشتی، دارویی و درمان که از ناحیه معاونت‌های بهداشتی، دارویی، درمان و غذا و دارو تشکیل می‌شود.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: اولویت رسیدگی ما در طول طرح به آن دسته از کالاهایی است که در سبد خانوار از اثر بیشتری برخوردار است و همکاران ما خارج از نوبت به آنها رسیدگی می‌کنند عمدتا کالاهای پرمصرف مانند میوه، تره‌بار، آجیل، شیرینی و خشکبار و غیره است.

وی با بیان اینکه گشت‌های نظارتی همچنان برقرار است، یادآور شد: گشت‌های نظارتی به واحدهای صنفی مراجعه می‌کنند و اگر نیاز به تذکر داشت تذکر داده می‌شود و اگر نیاز به برخورد جدی دارد حتما  با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار