مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان از تشکیل 11 فقره پرونده زیرمیزی پزشکان این استان طی یک ماه اخیر خبر داد.

تشکیل 11 پرونده زیرمیزی پزشکان گلستان

به گزارش گلستان 24، بیشترین تخلف پزشکی زیرمیزی در شهرستان‎های گرگان و گنبدکاووس بوده است.

وی با بیان اینکه پرونده پزشکان متخلف هنوز منجر به صدور حکم نشده است، تصریح کرد: حسب شکایت دانشگاه علوم پزشکی گلستان و تائید در کمیسیون ماده 11 دانشگاه، تعدادی از پزشکان به اتهام اخذ وجه اضافی از بیماران، متخلف شناخته شدند که پرونده‎های مذکور پس از اجرای تشریفات قانونی در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشت و درمان رسیدگی می‎شود.

1370 تخلف بهداشتی در تعزیرات گلستان ثبت شد

این مقام مسئول در خصوص ورودی پرونده‎‎های بهداشتی به تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: در 9 ماهه امسال یک‎هزار و 639 فقره تخلف بهداشتی در تعزیرات حکومتی استان تشکیل و صددرصد پرونده‎های این بخش رسیدگی و مختومه شد.

حسن‎پور از افزایش 20 درصدی تشکیل پرونده در بخش بهداشت، دارو و درمان در استان خبر داد و افزود: طی 9 ماهه سال گذشته یک‎هزار و 370 فقره پرونده در بخش بهداشت تشکیل شد.

وی میزان محکومیت در بخش بهداشت و درمان را یک میلیارد و 100 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: میزان وصولی ما در این بخش یک میلیارد و 142 میلیون ریال بوده است.

افزایش 31 درصدی تخلفات قاچاق کالا و ارز در گلستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان در خصوص تعداد پرونده‎های تشکیل شده در بخش قاچاق کالا و ارز در استان بیان داشت: در مدت 9 ماهه امسال 198 فقره پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی استان وارد شد که از این تعداد 182 فقره پرونده رسیدگی شده و مابقی پرونده‎ها به دلیل استعلام سیر قانونی را طی می‎کند.

حسن‎پور از افزایش 31 درصدی تشکیل پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز در استان خبر داد و یکی از دلایل رشد صعودی در این بخش را تعدد قوانین ذکر کرد و گفت: سیاست‎ها و تکالیف جدیدی در این بخش به تعزیرات حکومتی ابلاغ و محول شده است./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار