معاون میراث فرهنگی گلستان:

​معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: در ایام نوروز نمایشگاه صنایع دستی در 45 نقطه از گلستان در نظر گرفته شده است که همراه با 483 غرفه در سطح استان دایر می‌شود.

نمایشگاه صنایع‌دستی در 45 نقطه گلستان برپا می‌شود
 به گزارش گلستان24، سارا اخوت اظهار کرد: نمایشگاه صنایع‌دستی در 45 نقطه استان گلستان همراه با 483 غرفه در سطح استان برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه در برخی شهرستان‌ها، صنایع‌دستی براساس پتانسیل  تقسیم‌بندی شده است، تصریح کرد: در برخی از شهرستان‌های استان به صورت کلی از هنرمندان بومی تشکیل شده است و در مرکز استان از هنرمندان شهرستان‌ها و استان‌های دیگر در این نمایشگاه دعوت شده است.

 

* نمایشگاه مشترک بین «استان گلستان و خراسان‌شمالی» و «استان گلستان با استان مازندران» برپا می‌شود

 معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ابراز کرد: ساعات برگزاری و زمان افتتاحیه این نمایشگاه از طریق خبرگزاری‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

اخوت با اشاره به برپایی نمایشگاه مشترک بین «استان گلستان و خراسان‌شمالی» و «استان گلستان با استان مازندران» در استان گلستان، یادآور شد: در تمامی نمایشگاه‌هایی که در سطح استان گلستان برپا می‌شود نیمی از تعداد غرفه‌ها به هنرمندان استان گلستان اختصاص داده شده است و مابقی را در اختیار استان‌های دیگر قرار خواهیم داد.

وی افزود: در مجموع 45 مکان برای صنایع‌دستی در سطح استان گلستان برنامه‌ریزی کردیم که همراه با 483 غرفه طی ایام نوروز دایر خواهد شد.

* نمایشگاه‌های متعددی در تمامی شهرستان‌های گلستان برنامه‌ریزی شده است

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اشاره به اینکه امسال در راستای ستاد خدمات سفر، نمایشگاه‌های متعددی در تمامی شهرستان‌های گلستان برنامه‌ریزی شده است، ابراز کرد: بازارچه‌های موقت نوروزی، صنایع‌دستی و سوغات از جمله برنامه‌هایی است که در شهرستان‌های استان گلستان دایر خواهد بود.

اخوت با اشاره به برپایی دو نمایشگاه مشترک بین «استان‌های گلستان و خراسان‌شمالی» و «استان‌های گلستان و مازندران» گفت: این نمایشگاه با مشارکت استان‌های مرکزی، گیلان، همدان، زنجان، اصفهان، مازندران، خراسان‌شمالی و سایر استان‌ها برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار