عاملان تهیه و توزیع طلاهای تقلبی در سطح گسترده ای فعالیت داشتند به ویژه در خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و تهران.

فروش طلاهای تقلبی در گلستان و چندین استان کشور

به گزارش گلستان 24، اعضای یک باند ساخت طلاهای تقلبی که با اجیرکردن افرادی در چندین استان کشور، فلزات بی ارزش را با روکش طلا و ارائه فاکتور، به طلافروشی ها می فروختند درحالی دستگیر شدند که هنوز برخی از سازندگان طلاهای تقلبی فراری هستند.

 عاملان تهیه و توزیع طلاهای تقلبی در سطح گسترده ای فعالیت داشتند به ویژه در خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و تهران.

طلا تقلبی

ماجرای پرونده طلاهای تقلبی در مشهد هنگامی لو رفت که پیرزنی وارد یک طلافروشی شد تا یک سرویس طلا شامل گردنبند، انگشتر، گوشواره و ... را به فروش برساند. طلافروش پس از بررسی های اولیه و تعیین قیمت طلاها، فاکتور خرید طلا را از پیرزن درخواست کرد، او نیز بلافاصله فاکتور خرید همه طلاها را با وزن دقیق آن به طلافروش ارائه داد. در همین حال وقتی طلافروش مذکور به طور اتفاقی قطعه ای از طلاهای خریداری شده را قیچی کرد ناگهان چشمانش بر روی فلزات بی ارزش آمیخته با طلا خیره ماند. طلاهای مذکور که به شیوه ماهرانه ای ساخته شده بود فقط روکش طلا داشت و با فاکتور جعلی به فروش می رسید. این گونه بود که طلافروش با ترفندی ماهرانه توانست با پلیس تماس بگیرد و بدین ترتیب رسیدگی به پرونده طلاهای تقلبی به دستور دادستان مشهد به قاضی شعبه 217 دادسرای عمومی و انقلاب سپرده شد.

 تحقیقات بیشتر در این پرونده حساس با صدور دستورات ویژه ای از سوی مقام قضایی و با نظارت مستقیم رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی همچنان ادامه دارد.

منبع : کانال 59

 

ارسال نظر

آخرین اخبار