معاون سیاسی استاندار گلستان خبر داد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از برگزاری انتخابات الکترونیک در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، بندرترکمن و علی‌آبادکتول خبر داد.

برگزاری انتخابات الکترونیک در 4 شهرستان استان گلستان
به گزارش گلستان 24، علی‌اصغر طهماسبی صبح امروز در جمع مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به مهنی اقتدار و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: درست است که در عرصه موشکی جزء چهار کشور بزرگ دنیا هستیم اما بزرگتر از این قدرت، حضور مردم در صحنه‌های انقلاب به خصوص عرصه انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: امروز داعش را تشکیل دادند که مقابل جمهوری اسلامی ایران بایستد اما امروز عربستان زبان اعتراض باز کرده که در ایران چرا کوچکترین انفجار و ناامنی صورت نگرفته است.

طهماسبی تصریح کرد: امروز سردار سلیمانی عزیز و همرزمانش در کشورهایی که امنیت کشورهای منطقه به خطر افتاده حاضر می‎شود و امنیت آن کشورها در کنار امنیت ایران تامین می‎شود.

وی گفت: امنیت سوریه و عراق امنیت جمهوری اسلامی است زیرا اگر ما در آن کشورها با تروریسم مبارزه نکنیم باید در داخل کشور مبارزه کنیم و آنوقت هزینه کشور بسیار بیشتر خواهد شد.

طهماسبی تاکید کرد: دو نعمت امنیت و سلامتی بسیار گرانبها است که تا زمان وجود قدرش را نمی‌دانیم و زمانی که هر کدام از این دو نعمت خدشه‌دار شود تمام تلاشمان را می‌کنیم که این دو نعمت دوباره باز گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تقدیر از تامین‌کنندگان امنیت در کشور و استان گلستان تصریح کرد: همه گروه‌های سیاسی داخل نظام پیرامون انتخابات فعال هستند و جریانات اصلاح‌طلب و اصولگرا، جریان پایداری و اعتدال نیز فعال هستند و از سوی دیگر جریان ضدانقلاب جریان تحریم انتخابات را کلید زده و از امروز کلید فتنه در انتخابات را کلید زده‌اند و این برای ما زنگ خطر و هشدار است.

طهماسبی تاکید کرد: همه ما مسوولیم و همه مدیران و رسانه‌ها، خبرنگاران و خبرگزاری‎ها، رسانه ملی باید تلاش کرده که تهمت‌زنی‌ها و شایعه‌ها از بین رفته و وجود نداشته باشد.

وی گفت: ما یک کشور بالنده و مسلمانیم و باید از ظرفیت همه مردم و سازمان‌های مردم نهاد استفاده شود تا حضور باشکوهی را در انتخابات داشته باشیم زیرا تکلیف بزرگی بر عهده همه ما وجود دارد.

طهماسبی تاکید کرد: با توجه به سرعت تحولاتی که در جامعه جهانی وجود دارد اگر نتوانیم عرصه را مدیریت کنیم در آینده باید بحران را مدیریت کنیم.

وی گفت: در هر نقطه جغرافیایی کشور که قرار داریم باید قدر مسئولیتمان را بدانیم زیرا تامین امنیت هزینه خاکستری دارد و در ظاهر می‌گوییم هیچگونه انفجار و تروری صورت نگرفته اما این امر به این سادگی نیست.

 

*امنیت ایران امنیت مثال‌زدنی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: عملیات تروریستی که در تهران قرار بود انجام شود و هشت نفر قبل از عملیات دستگیر شدند و ترور خنثی شد با اقدامات شبانه‌روزی و سخت نیروهای امنیتی ما بود.

طهماسبی گفت: در کشورهای بزرگ دنیا با آن تشکیلات و امکانات و دوربین‌های مداربسته‌ای که وجود دارد انفجار رخ می‌دهد و عملیات تروریستی بسیاری انجام می‌شود اما امنیت ایران امنیت مثال‌زدنی است.

وی در پایان در خصوص تمهیدات انجام شده برای انتخابات پیش‌رو گفت: مقرر شد در چهار شهرستان گرگان، علی‌آباد کتول، گنبد کاووس و بندرترکمن انتخابات الکترونیکی برگزار شود که در نیازمندی‌های اولیه که به وزارت کشور ارسال کردیم، اعلام شد که برای این امر به یک هزار تبلت نیاز داریم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار