رئیس اداره اوقاف گرگان خبر داد : همکاری 620 خادم افتخاری با طرح آرامش بهاری اداره اوقاف گرگان

​رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان از همکاری 620 خادم افتخاری با طرح آرامش بهاری در این شهرستان خبر داد و گفت: 22 نفر از مدیران فرهنگی شهرستان نیز در این طرح مشارکت داشتند.

ثبت پنج وقف جدید در نوروز 1396

به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام عباسعلی مهدوی‌راد صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در راستای تبدیل شدن بقاع متبرکه و آرامستان‌ها  به قطب فرهنگی در سراسر کشور به اجرا در آمد.

 

وی ادامه داد: طرح آرامش بهاری در 22 آرامستان و بقاع متبرکه شهرستان گرگان اجرایی شد و یکی از نکات بسیار مهم در این راستا اجرای مراسم تحویل سال نو بود که در 18 بقعه متبرکه شهرستان گرگان با جمعیت 21 هزار و 630 نفر برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان خاطرنشان کرد: در مدت طرح نوروزی تعداد 372 هزار و 530 نفر از بقاع متبرکه شهرستان گرگان بازدید کردند و اقامت داشتند.

وی تاکید کرد: تعداد 10 مبلغ از قم برای ما اعزام شد و تعداد 9 مبلغ بومی در بقاع متبرکه فعالیت‌های فرهنگی را اجرایی کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان تصریح کرد: یکی از اقدامات دیگر در طرح آرامش بهاری برپایی خیمه‌های معرفت بود که غرفه مشاوره، ایستگاه همه واقف و ایستگاه کودک و نوجوان بود که خوشبختانه برنامه‌های بسیار خوبی در این حوزه اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: بیش از 4 هزار بروشور تولیدی اوقاف شهرستان گرگان در بین مسافران توزیع شده است و دفتر مشاوره نیروی انتظامی نیز در بقاع متبرکه فعالیت بسیار خوبی داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

مهدوی‌راد گفت: ما 25 خادم ثابت را به صورت دائم در این طرح داشتیم که با ما همکاری کردند و 620 خادم افتخاری به ما کمک کردند و مدیران مراکز فرهنگی نیز به تعداد 22 نفر در این طرح به ما کمک کردند.

وی تاکید کرد: یکی از اقدامات برجسته در این طرح اسکان مسافران بود که 500 مسافر در زائرسرا، 7 هزار و 600 مسافر به صورت اسکان موقت و 37 هزار نفر نیز در حسینیه‌های زیرمجموعه اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان طی این مدت اسکان داشتند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان بیان کرد: در این مدت پنج وقف جدید به ثبت رسید که گرگان در این راستا پیشتاز است و مورد تقدیر مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان قرار گرفت.

وی در پایان از تلاش خبرنگاران، دهیاران و تمامی مدیران اجرایی دستگاه‌های استان که طی این مدت برای اجرای موفق طرح آرامش بهاری همکاری کردند تقدیر کرد.

انتها پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار