طرح نوروزی 1396 پلیس گلستان از صبح امروز از محل میدان صبح‌گاه فرماندهی انتظامی استان گلستان با اجرای رزمایش پلیس و دستگاه‌های خدمات‌رسان آغاز شد.

آغاز به کار طرح نوروزی پلیس در استان
به گزارش گلستان24، طرح نوروزی 1396 پلیس گلستان از صبح امروز از محل میدان صبحگاه فرماندهی انتظامی استان گلستان با اجرای رزمایش پلیس و دستگاه‌های خدمات‌رسان آغاز شد.

رئیس پلیس راهور گلستان صبح امروز در مراسم آغاز رزمایش طرح نوروزی 1396 طرح نوروزی پلیس گلستان و دستگاه‌های خدمات‌رسان از امروز تا 15 فروردین ماه سال آینده در سطح استان اجرا می‌شود.

ایوب شرافتی ادامه داد: هدف از اجرای طرح، هماهنگی اقدامات ترافیکی و بهره‌گیری هدفمند با تمامی امکانات و فرصت‌های موجود در استان به منظور ایجاد سفری ایمن برای مردم استان و مسافران نوروزی است.

رئیس پلیس راهور استان گلستان خاطرنشان کرد: هماهنگی و نظم در اقدامات ترافیکی و تسهیلات سفر باعث کاهش سوانح جاده‌ای، انسجام در اقدامات امدادی و خدمات‌رسانی را در پی خواهد داشت و باعث می‌شود خاطره‌ای خوب برای مردم به یادگار بماند که فلسفه خدمت‌رسانی همه ما نیز همین است.

شرافتی تاکید کرد: در کنار اقدامات پلیس و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان نفش خود مردم و رانندگان در کاهش حوادث و اتفاقات نوروزی یک اصل مهم است که امیدوارم در نوروز امسال شاهد کاهش تلفات جاده‌ای و حوادث سفرهای نوروزی باشیم.

گفتنی است در طرح نوروزی پلیس 23 ایستگاه پلیس در تفرجگاه‌ها و مکان‌های تفریحی برای برقراری نظم و امنیت مسافران فعال خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار