یکی از کارگران عرصه صنعت مطرح کرد:

بی توجه ای دولت نسبت به مشکلات تولید کنندگان و حمایت از انها باعث شده جوانان ایرانی با معضلی به نام بی کاری روبرو شوند.

امید کارگران و جوانان به دولت اینده است/دولت هیچ توجه ای به امر تولید ندارد

به گزارش گلستان 24،طبق امار های میدانی بدست امده عملکرد دولت در تولید ملی و ایجاد شغل بسیار پایین می باشد و امار های داده شده توسط دولت با حال روز فعلی مردم تناسب ندارد.

با توجه به اظهارات اقای روحانی مردم باید تغیر و پیشرفت را درسر سفره خود حس کنند،که این امر در این برهه از زمان که چیزی به پایان عمر دولت نمانده محقق نشده است.

استان گلستان که ظرفیت های زیادی برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی وصنعت را در خود دارد مورد بی مهری دولت قرار گرفته و جوانان این استان برای کار و ادامه زندگی خود به استان های صنعتی کشور مهاجرات کرده اند.

در رابطه با همین موضوع یکی از جوانان گلستانی که برای کار از استان مهاجرت نموده در گفت گویی با خبرنگار ما اظهار کرد:وضعیت اقتصادی گلستان و کارخانجات ان بسیار نگران کننده است وتعداد کارخانجات محدودی به امر تولید و ایجاد اشتغال در استان می پردازند و همین مسئله باعث شده تا من وامثال من  برای پیدا کردن کار به استان تهران برویم و در بعضی از کارخانجات و تولیدی ها مشغول به کار شویم.

دوری از خانواده مشکلات معشیتی و هم چنین نبود امنیت شغلی گوشه ای از دغد دغه های ما برای کار در کارخانه های خارج از استان است،وچه قدر خوب است که ما این کارخانجات را در استان خود داشته باشیم تا بتوانیم با مشکلات کمتری به زندگی و کار خود ادامه دهیم.

وی ادامه داد:چندین بار دربعضی از همین کارخانه ها به علت نبود بازار خرید بیکار شده ایم، کارخانجات و تولیدی ها ورشکست شده اند و اگر این روند ادامه داشته باشد وضعیت کار در کشور نابسامان تر از حال فعلی خود خواهد شد.

این جوان گلستانی واردات بیش از حد دولت را از علت های اصلی ورشکستی کارخانجات و تولید های سطح کشور دانست وگفت:در کارخانه ای که در حال حاضر کار میکنم،حدود چند ماه است که پولی دریافت نکرده ام و طبق گفته ی مدیر کارخانه علت این تاخیردر پرداخت حقوق عدم تصفیه بدهی های دولت به کارخانه است.

وی افزود:دولت اگر در امر حمایت از تولید کنندگان و ایجاد اشتغال کاری نمی کند لااقل با بی مدیریتی های خود سنگ جلوی پای مردم و تولید کنندگان داخلی نیاندازد.

احداث پروژه ای پتروشیمی گرگان که حدود چندین  سال است بر روی زمین مانده می تواند نقطه ی شروع  خوبی برای تولید کار و صنعت دراستان گلستان باشد و دراین سال که به نام «تولید واشتغال» نام گذاری شده مسئولین گلستانی باید به صورت جدی پیگیر احداث این پروژه باشند.

انتهای پیام/پ

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار