کارشناس مسؤول بنیاد امور بیماری‎های خاص گلستان:

کارشناس مسؤول بنیاد امور بیماری‎های خاص، سرطانی، صعب‎العلاج و ناشناخته استان گلستان از وجود 7 هزار بیمار سرطانی در استان گلستان خبر داد و گفت: استان گلستان قطب بیماری سرطان در دنیا است.

7 هزار بیمار سرطانی در استان گلستان وجود دارد

به گزارش گلستان24،رضا نیک‎روش در جمع مردم کردکوی اظهار کرد: به بیماران هموفیلی، دیالیزی، MS و در رأس آن به بیماران سرطانی بیماران خاص گفته می‎شود.

وی از وجود120 هزار نفر بیمار خاص و 7 هزار بیمار سرطانی در استان گلستان خبر داد و گفت: استان گلستان قطب بیماری سرطان در دنیا است.

کارشناس مسؤول بنیاد امور بیماری‎های خاص، سرطانی، صعب‎العلاج و ناشناخته استان گلستان با اشاره به علل فراوانی بیماری سرطان در استان گلستان، تشریح کرد: مصرف سموم، تغذیه نامناسب، عدم رعایت بهداشت، نیترات موجود در آب از جمله دلایل فراوانی آمار سرطان در استان گلستان است.

نیک‎روش با بیان اینکه بیماران سرطانی علاوه‎بر تحمل دردهای بسیار با هزینه‎های گزاف درمان و شیمی‎درمانی و ... مواجه هستند، بیان کرد: مردم با کمک‎های خود بیماران خاص به‎ویژه سرطانی را یاری کنند.

وی با بیان اینکه مردم با حمایت و کمک‎های مالی ابتدا موجب خشنودی خداوند شده سپس دل بیماران و خانواده‎های آنها را شاد خواهند کرد، ابراز کرد: بیماران خاص و صعب‎العلاج پس از امید به خداوند نگاه و امید آنها به دستان پرمهر مردم است.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار