استاندار گلستان خبر داد

استاندار گلستان با بیان اینکه امروز بیش از 600 روستای استان گلستان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری از اینترنت پرسرعت بهره‎مند شدند، گفت: علاوه‎بر آن 15 تفاهم‎نامه در حوزه ارتباطات و فناوری نیز امضاء شده است.

بهره‎مندی بیش از 600 روستای استان گلستان از اینترنت پرسرعت
به گزارش گلستان24، حسن صادقلو در گفت‎وگو با مردم استان گلستان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سیمای گلستان، با اشاره به شعار امسال  به «اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید»، اظهار کرد: در طلیعه سال 1396که توسط مقام معظم رهبری به سال « اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید» نامگذاری شده است شاهد عنایات خاص دولت تدبیر و امید بودیم.

وی با بیان اینکه امروز بیش از 600 روستای استان گلستان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری از اینترنت پرسرعت بهره‎مند شدند، گفت: علاوه‎بر آن 15 تفاهم‎نامه در حوزه ارتباطات و فناوری نیز امضاء شده است.

استاندار گلستان با قدردانی از پشتیبانی دولت تدبیر و امید از استان گلستان در بخش‎های مختلف، افزود: روزی استان گلستان در امنیت غذایی کشور 4.1 بود در حالی که در حال حاضر  هفت درصد در امنیت غذایی کشور نقش دارد.

صادقلو اضافه کرد: در حال حاضر زیرساخت 4 هزار هکتار در بخش میگو به اتمام رسیده و به مسیر 6 هزار هکتار می‎رسد که این مسأله خود یک تحول است.

وی در پایان متذکر شد: صدای دولت در خدمت صدای بلندی است.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار