امام جمعه بندرترکمن:ضرورت حمایت از تولید داخلی

​امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه مسؤولان در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش به‎سزایی دارند، گفت: مسؤولان در تمامی مباحث از جمله خرید اجناس و تولیدات داخل در ادارات برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

مسؤولان در تمام مباحث به مسأله اقتصاد مقاومتی توجه کنند
به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن در سال 1396، ضمن تبریک ولادت امام علی (ع) و گرامیداشت ماه رجب، اظهار کرد: امید است در سال‎جاری که توسط مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» مزین شده است فرامین معظم‎له را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا با تحقق آن به جامعه کمک و مشکلات مردم حل شود.
 

وی با بیان اینکه مسؤولان در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش به‎سزایی دارند، گفت: مدیران و مسؤولان با خرید اجناس و تولیدات ایرانی در ادارات برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند تا این فرهنگ کم کم در منازل و در سطح جامعه ترویج شود.

امام جمعه بندرترکمن بر ضرورت حمایت از تولید داخلی تأکید کرد و یادآور شد: مسؤولان در تمامی مباحث به اقتصاد مقاومتی توجه کنند.

منصوری با گرامیداشت سالروز ولادت امیرالمومنین (ع)، تصریح کرد: مسأله ولادت امام علی (ع) در کعبه در بسیاری از کتب اهل سنت اشاره شده است.

وی ابراز امیدواری کرد همه ما در دنیا توفیق پیروی از فرمایشات حضرت علی (ع) و در روز قیامت به توفیق شفاعت از ایاشن دست یابیم.

امام جمعه موقت اهل سنت بندرترکمن نیز در ادامه جلسه با اشاره به به نامگذاری امسال به «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، اظهار کرد: مسؤولان به فرامین مقام معظم رهبری به‎ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی توجه کنند تا با تولید ملی و ایجاد اشتغال جوانان این مرزوبوم از بیکاری رهایی یابند و میزان آسیب‎های اجتماعی در جامعه کاهش یابد.

عبدالرحمن آخوند کر با تبریک سالروز ولادت امام علی (ع)، یادآور شد: امید است اقتدا به امام علی (ع) در کلام و عمل همه ما ظاهر شود و در همه امور دنیوی و اخروی ایشان را مقتدای خود قرار دهیم تا با پیروی از امام علی (ع) از سعادت دنیا و آخرت برخوردار شویم.

وی با اشاره به سال نو، تصریح کرد: همانطور که با آمدن سال نو طبیعت مجدد شکوفا می‎شود با آغاز سال جدید انسان‎ها هم باید از لحاظ معنوی و رفاهی و ... تغییر و پیشرفت کنند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار