مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان:

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: آمار خودکشی با قرص برنج در استان گلستان نسبت به گذشته کاهش یافت.

آمار خودکشی با قرص برنج در گلستان کاهش یافت
به گزارش گلستان 24، ظهر شنبه در نخستین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان گلستان، اظهار کرد: در بخش مقابله با آسیب های اجتماعی در گلستان اقدامات خوبی انجام شده و یه طور مثال آمارخودکشی با قرص برنج در استان با کاهش قابل توجهی نسبت به گذشته همراه بوده است.
 

وی افزود: توجه به متکدیان و کودکان خیابانی، تجلیل از مفاخر، برگزاری جشنواره های فرهنگی و روستایی و تجلیل از مفاخر بومی، از دیگر برنامه های اداره کل امور اجتماعی استاندار گلستان در مقابله با آسیب های اجتماعی بوده است.

وی ادامه داد: برای مقابله با آسیب های اجتماعی از ظرفیت پلیس فتا هم بهره برده ایم و یکی از مهم ترین برنامه های ما کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان های مرزی است.

شناسایی ۶۰ نقطه غیر رسمی در حاشیه شهرها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه وزارت کشور مبلغی را برای مقابله با آسیب های اجتماعی به استان ها اختصاص داده، گفت: ۲۵ درصد از این اعتبارات به دستگاه ها اختصاص دادیم و برنامه ها از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است.

عبدالرضا چراغعلی

چراغعلی با اشاره به شناسایی حاشیه شهرها و سکونتگاه های غیر رسمی در گلستان، اظهار کرد: ۶۰ نقطه غیر رسمی در حاشیه شهرها و روستاهای بزرگ استان شناسایی شده که فاقد وجاهت قانونی هستند و باید آنها را کنترل کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموع اقدامات خوبی در سال گذشته داشتیم اما این اقدامات کافی نبود و امیدواریم موضوع آسیب های اجتماعی در پیچ و خم سایر موضوعات کمرنگ نشود.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار