سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان: برخی به دنبال شورتر شدن آش شور شورا هستند

​ سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: من هیچگاه موافق عزل شهردار گرگان نبودم و حتی در جلسه بررسی عزل شهردار رای موافق ندادم.

هیچگاه موافق عزل شهردار گرگان نبودم
به گزارش گلستان24، صفرعلی پایین‌محلی امشب در سیصد و شصت و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در روزهای گذشته در فضاهای مجازی و کانال‌های تلگرامی استان جریانی علیه من به راه افتاده که عنوان می‌کنند من یکی از افراد موافق با عزل شهردار گرگان بوده‌ام.

وی ادامه داد: برخی از افراد برای رسیدن به اهداف خودشان لیست امضاء شده حضور و غیاب اعضای شورا در آن جلسه که موضوع استیضاح شهردار گرگان به رای گذاشته شد را منتشر کرده و به آن استناد می‌کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: عده‌ای متاسفانه می‌خواهند خودشان را عزیز کنند و این موضوع را مطرح کنند که من اینجا اعلام می‌کنم من یکی از مخالفان عزل شهردار گرگان بوده‌ام و حتی برای اثبات این موضوع فیلم جلسه بازبینی شد و در آن فیلم مشخص است که من به این موضوع رای موافق ندادم.

پایین‌محلی تاکید کرد: چه لزومی دارد که لیست حضور و غیاب اعضای شورا در فضای مجازی منتشر شود و این اقدامات به هیچ عنوان پسندیده نیست و متاسفانه برخی می‌خواهند وضعیت شورا که به آش شور تبدیل شده را شورتر کنند.

وی در پایان ابراز کرد: متاسفانه برخی از این فضای مجازی در حال سوء استفاده هستند که نباید اجازه دهیم افراد به این سادگی با سابقه و هویت کاری افراد بازی کنند.

انتهای پیام

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار