برگزاری انتخابات در 5 روستای کوهستانی کردکوی

فرماندار کردکوی با بیان اینکه در انتخابات گذشته یک هزار و 550 نفر در کردکوی برای برگزاری انتخابات سهیم بودند، گفت: پیش‎بینی می‎شود در انتخابات پیش‎رو به دلیل افزایش نظارت بر انتخابات شوراها عوامل دست‎اندرکار انتخابات اعم از اجرایی، نظارتی، انتظامی، بازرسی و ... به یک هزار و 700 نفر افزایش یابد.

پیش‎بینی 1700 دست‎اندرکار برگزاری انتخابات در کردکوی
به گزارش گلستان24، مجتبی جمالی پیش از ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری دو انتخابات پیش‎رو، اظهار کرد: شهرستان کردکوی برای برگزاری انتخابات از آمادگی کامل برخوردار است.
 

وی از ثبت‎نام 306 نفر برای انتخابات شوراها در شهرستان کردکوی خبر داد و گفت: 59 نفر نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر و 247 نفر نامزد انتخابات شورای اسلامی روستا هستند.

فرماندار کردکوی با بیان اینکه از 59 داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر، 51 نفر مرد و هشت نفر از بانوان هستند، افزود: 223 نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستا مرد و 24 نفر از آنها از بانوان هستند.

 

*پیش‎بینی 78 شعبه اخذ رأی در کردکوی

جمالی ثبت‎نام بانوان در انتخابات شورای اسلامی شهر کردکوی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: به دلیل ویژگی‎های انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا سه افزایش صندوق در شهرستان کردکوی خواهیم داشت که با توجه به این مسأله تعداد شعب اخذ رأی به 78 شعبه افزایش می‎یابد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در روستاهای کوهستانی صعب‎العبور، بیان کرد: 6 روستای کوهستانی در شهرستان کردکوی وجود دارد که انتخابات در پنج روستای کوهستانی شهرستان کردکوی برگزار می‎شود.

فرماندار کردکوی اضافه کرد: سه روستای کوهستانی دارای شعبه ثابت و دو روستای دیگر دارای صندوق ثابت و جداگانه با اکیپ مشترک خواهند بود.

جمالی با بیان اینکه دست‎اندرکاران انتخابات از عوامل اجرایی، نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، بازرسان، اعضای شعب سرصندوق تشکیل شده‎اند، یادآور شد: در مجموع در انتخابات گذشته یک هزار و 550  در برگزاری انتخابات سهیم بودند که پیش‎بینی می‎شود در این انتخابات به دلیل افزایش نظارت بر انتخابات شوراها عوامل دست‎اندرکار انتخابات اعم از اجرایی، نظارتی، انتظامی، بازرسی و ... به یک هزار و 700 نفر افزایش یابد.

وی با اشاره به تمهیدات انجام شده برای برگزاری انتخابات، خاطرنشان کرد: مردم ایران طی تاریخ انقلاب اسلامی در برهه‎های حساس و انتخابات مختلف اثبات کردند که نیازی به تأکید حاکمیت و دولت ندارند حال آنکه با توجه به اهمیت مسأله و برای افزایش مشارکت و شور و نشاط انتخاباتی، علاوه‎بر کمیته‎های رسمی انتخابات، کمیته مشارکت تشکیل شده است.

فرماندار کردکوی با بیان اینکه شهرستان کردکوی در انتخابات گذشته از افزایش مشارکت مردمی برخوردار بوده است، ابراز امیدواری کرد انتخابات پیش‎رو نیز با حضور و مشارکت حداکثری مردم کردکوی برگزار شود.

 انتهای پیام

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار