رئیس پلیس راهور گرگان:

​رئیس پلیس راهور گرگان از اعمال قانون شدن رانندگانی که پیوسته و غیرضروری از بوق استفاده می‌کنند خبر داد و گفت: رانندگان درصورت استفاده مکرر و غیرضروری از بوق مبلغ 30 هزار تومان اعمال قانون می‌شوند.

جریمه 30 هزارتومانی در انتظار رانندگانی که دائما از بوق استفاده می‌کنند
به گزارش گلستان24، عباس مهاجر بسطامی صبح امروز اظهار کرد: رانندگانی که به صورت پیوسته و غیرضروری از بوق استفاده می‌کنند مبلغ 30 هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی تصریح کرد: متاسفانه همه روزه شاهد بوق‌زدن‎‌های بی‌مورد در بین رانندگان هستیم که بوق زدن غیرضروری در بین رانندگان بسیار شایع است و نوعی آلودگی صوتی ایجاد می‌کند.

* نباید از بوق ماشین استفاده نادرست کنیم

رئیس پلیس راهور گرگان ابراز کرد: رانندگان برای اینکه منظور خود را به سهولت به دیگران بفهمانند از بوق استفاده می‌کنند که این امر منجر به تولید آلودگی صوتی است و نباید در موارد غیرضروری از بوق استفاده کنیم.

مهاجر بسطامی خاطرنشان کرد: در زمینه استفاده نادرست از بوق ما سامانه 2124 را داریم که بوق زدن در مکان‌های ممنوع و همچنین استفاده غیرضروری و مکرر از بوق توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

وی با بیان اینکه نباید از بوق ماشین استفاده نادرست کنیم، یادآور شد: رانندگانی که از بوق پیوسته و غیرضروری استفاده می‌کنند مبلغ 30 هزار تومان اعمال قانون می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار