دبیر شورای هماهنگی موادمخدراستان گلستان:موادمخدر عامل بسیاری از جرائم و آسیب‎های پرخطر اجتماعی

دبیر شورای هماهنگی موادمخدراستان گلستان گفت: در راستای حمایت از معتادانی که اقدام به ترک اعتیاد کردند ایجاد اشتغال، حرفه‎آموزی و معرفی آنها به مشاغل مختلف در دستورکار است.

اشتغال معتادان بعد از ترک اعتیاد در دستورکار است
به گزارش گلستان24، محمودرضا روحانی‎فر در حاشیه بازدید از مراکز کمپ ترک اعتیاد در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت از معتادانی که اقدام به ترک اعتیاد کردند ایجاد اشتغال، حرفه‎آموزی و معرفی آنها به مشاغل مختلف را پیگیری خواهیم کرد همچنین خانواده‎های واجد شرایط این افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به بازدید و سرکشی به مراکز ماده 16 و کمپ ترک اعتیاد که در فروردین امسال انجام شد، خاطرنشان کرد: در سال جدید، آموزش‎ها و پیشگیری در راستای ریشه‎کنی مواد مخدر بیشتر شده و پیشرفت‎های بهتری دراین امر صورت خواهد گرفت.

روحانی‎فر با بیان اینکه بعد از ترک این افراد ارتباط‎مان را با آنها ادامه خواهیم داد، گفت: پس از ترک این افراد از دام اعتیاد و پاک شدن‎شان ما همچنان با آنان در ارتباط بوده و حتی خانواده های‎شان را در معرض سرکشی قرار خواهیم داد.
وی افزود: به همین منظور و در راستای حمایت از این افراد پس از ترک اعتیاد، ایجاد اشتغال، حرفه آموزی و معرفی آنها به مشاغل مختلف و زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار دادن خانواده‎های واجد شرایط این افراد را در دستور کار خود قرار داده‎ایم.

وی در پایان تأکید کرد: برای کاهش آسیب‎ها به ویژه در حوزه موادمخدر که به تنهایی عامل بسیاری از جرائم و آسیب‎های پرخطر اجتماعی است باید کار بنیادی صورت بگیرد که این مهم بدون ایفای نقش خانه و خانواده، نظام تعلیم و تربیت و اطلاع‎رسانی مناسب امکان‎پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار