رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در گلستان:

​رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان گفت: صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی در اولین روز اردیبهشت اعلام خواهد شد.

صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی اول اردیبهشت اعلام می‎شود
به گزارش گلستان24، نورمحمد تربتی‎نژاد اظهار کرد: صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیأت نظارت در حال بررسی است این هیأت‎ها از یکم اردیبهشت نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان را اعلام می‎کنند.

وی تصریح کرد: 25 فروردین تا اول اردیبهشت مرحله بررسی صلاحیت‎ها و پرونده‎هایی که از طریق هیأت‎های اجرایی در شهرستان‎ها و بخش‎ها به هیأت نظارت واگذار شده مورد بررسی قرار می‎گیرد و این مرحله در یکم اردیبهشت به هیأت‎های اجرایی، فرمانداری‎ها و بخشداری‎ها اعلام می‎شود.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان افزود: نتیجه بررسی صلاحیت به افراد ذی‎نفع «داوطلبان»، بخشداری‎ها و فرمانداری‎ها اعلام می‎شود و افرادی که نسبت به نتایج عدم احراز صلاحیت خود اعتراض دارند در بازه زمانی تعیین شده می‎توانند اقدام کنند.

تربتی‎نژاد گفت: کسانی که صلاحیت آنها احراز نشده است می‎توانند درخواست خود را مبنی بر تجدیدنظر در بررسی صلاحیت به هیأت‎های نظارت یک رده بالاتر اعلام کنند


وی در پایان تاکید کرد: هر امر غیرقانونی تا زمان رأی‎گیری به وسیله هر یک از داوطلبان انجام شود مورد بررسی قرار می‎گیرد بنابراین هیأت‎های اجرایی و نظارت این اختیار را دارند تا آخرین لحظه تبلیغات غیرقانونی و زودهنگام را رصد کنند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار