جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:کشور را با سطحی‎نگری، شعارزدگی و وعده‎های دروغ نمی‎توان اداره کرد

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان استکبارستیزی را مؤلفه اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: در شأن ملت ایران نیست که کسی در رأس قوه‎ای قرار بگیرد و از تهدید آمریکا بترسد.

ترس رئیس یک قوه‎ از تهدید آمریکا در شأن ملت ایران نیست
به گزارش گلستان24،​ حسین کریمی‎اول در نخستین یادواره 6 شهید کوی شهید فراهی و یادبود 42 شهید روستای یساقی که در مسجد صاحب الزمان (ع) کوی شهید فراهی برگزار شد، با بیان اینکه شهدا از همه ما انتظار دارند اندیشه و نور الهی که به برکت انقلاب اسلامی بوجود آمده است تداوم داشته باشد، اظهار کرد: در آستانه انتخابات و انتخاب سرنوشت‎ساز همه ما باید توجه کنیم که شهدا برای آرمان‎های الهی، حفظ جایگاه ولایت، مکتب امام حسین (ع) و برپایی حکومت اسلامی جان دادند، از این رو باید همچون شهدا عمل کرده و در مسیر تداوم انقلاب اسلامی سرنوشت قوه مجریه را مشخص و کسانی را که ادامه دهنده راه شهدا، امام راحل و پیرو مقام معظم رهبری باشند را انتخاب کنیم.

وی استکبارستیزی را مؤلفه اصلی انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: کسی که می‎خواهد عهده‎دار سکان یک قوه اعم از مجریه و مقننه، قضاییه شود باید از روحیه استکبارستیزی برخوردار باشد و در مقابل استکبار بایستد.

 

* ملت ایران هیچ‎گاه از استکبار نمی‎هراسد/ انقلاب اسلامی در تضاد با غرب است

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کسی از تشر آمریکا نترسد اگر می‎ترسد از طرف ملت ایران نترسد، عنوان کرد: در شأن ملت ایران نیست که کسی در رأس قوه‎ای قرار بگیرد و از تهدید آمریکا بترسد.

کریمی‎اول تاکید کرد: ملت ایران در مقابل استکبار ایستاده است زیرا براساس مکتب امام راحل استکبارستیز است از این رو از استکبار نمی‎ترسد و هیچ‎گاه مقابل آمریکا، شیطان بزرگ کم نخواهد آورد.

وی با بیان اینکه امروز برای تداوم راه شهدا باید توجه کرد که شهدا در کدام جبهه و گروه بودند، یادآور شد: از ابتدای انقلاب اسلامی در تقسیم‎بندی جبهه‎ها، جبهه انقلابی مقابل جبهه غیرانقلابی قرار داشته و همیشه برابر امام راحل و مقام معظم رهبری ایستاده‎اند که شهدا دقیقا در جبهه انقلابی بودند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه روزی جبهه غیرانقلابی در قالب نهضت ملی، لیبرال‎ها و ... قرار داشت و گرایش آنها به سوی غربی بود زیرا آبشخور فکری آنها غرب و شیفته غرب است، افزود: انقلاب اسلامی دقیقاً در تضاد با غرب است.

کریمی‎اول با تاکید بر اینکه اگر می‎خواهیم در مسیر شهدا باشیم جبهه مورد تأکید شهدا را بشناسیم، روحیه انقلابی‎گری را حفظ کرده و افراد را با معیار انقلابی‎گری مورد سنجش قرار بدهیم، گفت: اگر شخص مورد نظر در جبهه غیرانقلابی و با نگاه به سمت غرب قرار دارد که غربی‎ها به او لبخند بزنند از ما نیست و اعتماد به او اشتباه است و در صورت انتخاب اشتباه باید برابر شهدا پاسخگو باشیم.


جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه وقتی سپاه و بسیج گفته می‎شود منظور مردم هستند که حافظ انقلاب اسلامی و در مسیر تداوم انقلاب آماده و وسط میدان هستند، با اشاره به اظهارات برخی افراد که معتقدند بسیج و سپاه حق دخالت در موضوعات و مسائل سیاسی را ندارد، گفت: برخی افراد تحلیل و تفسیر می‎کنند که سپاه و بسیج تنها موقع جنگ بجنگد و شهید شود و در مواقع بحران‎ها به امدادرسانی بپردازد و در مسائل سیاسی دخالتی نکند و این مسأله را به سخن امام راحل که فرمودند نیروهای ارتشی و سپاه در مسائل سیاسی دخالت نکنند تعمیم می‎دهند.

وی ادامه داد: این افراد در حالی چنین سخنانی را بیان می‎کنند که امام راحل فرمودند نیروهای سپاه و ارتش در جریان گروه‎ها و احزاب نباشند نه آنکه در خصوص مسائل سیاسی سخن نگویند، از طرفی اگرچه حضور در میدان جنگ و یا امدادرسانی در مواقع بحران از وظایف ماست اما باید گفت همانطور که حفظ مرزها از وظایف بسیج و سپاه است هر جایی که سرنوشت انقلاب اسلامی در مخاطره باشد سپاه و بسیج براساس وظیفه خود بصیرت‎افزایی می‎کند و به میدان می‎آید.

کریمی‎اول با تأکید بر اینکه آحاد ملت ایران از جمله رزمندگان، جانبازان، خانواده‎های شهدا وظیفه دارند برای انتخاب اصلح در انتخابات بصیرت‎افزایی کنند، بیان کرد: اگر می‎خواهیم خون شهدا تداوم یابد باید افراد مطیع امر ولایت و رهرو شهدا را انتخاب کنیم نه آنکه عده‎ای نفوذی با ریاکاری و منافق‎بازی بخواهند انقلاب اسلامی را به نفع خود مصادره کنند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: این افراد اگرچه اسم شهید، جانباز و ولایتمداری را به زبان می‎آورند اما در باطن هیچ اعتقادی به این مسائل ندارند بلکه این افراد مسیری را انتخاب کردند که انقلاب اسلامی با روش‎های آنها به آمریکا و رژیم صهیونیستی سپرده شود.

 

* مدیر ناکارآمد که مشکلات مردم را نمی‎فهمد لیاقت این جایگاه را ندارد/ چگونه است برخی موقع انتخابات مخلص مردم می‎شوند؟

وی با بیان اینکه مدیری که ناکارآمد است و مشکلات مردم را نمی‎فهمد و می‎خواهد با افزایش مشکلات، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه بدهد لیاقت این جایگاه را ندارد، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند گره اقتصادی کشور با اقتصاد مقاومتی گشوده می‎شود چه اقدامی صورت گرفته است؟ حال آنکه اگر روحیه انقلابی در مسؤولان باشد قطعاً مشکلات کشور از جمله بیکاری حل می‎شود.

کریمی‎اول با بیان اینکه امروز ثمره خون شهدا انقلاب اسلامی است، اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران باید در درون عزتمند باشد و در بیرون کشور اقتدار جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شود.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تأکید بر اینکه باید تغییر و تحول ایجاد شود و مدیران انقلابی و کسانی که به آرمان‎های امام راحل،شهدا و مقام معظم رهبری هستند در مسؤولیت‎ها قرار بگیرند، اظهار کرد: با سطحی‎نگری، شعارزدگی و وعده‎های دروغ نمی‎توان کشور را اداره کرد و به اهداف بلند انقلاب اسلامی دست یافت.

وی با بیان اینکه مسؤولان، نجومی‎بگیران، رانت‎خواران بدانند ملت پای آرمان‎ها ایستاده است، گفت: بهتر است این افراد به قافله ملت برگردند که در  غیر این صورت روسیاهی نصیب آنها می‎شود.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با طرح این سؤال که چگونه است برخی موقع انتخابات مخلص مردم می‎شوند اما وقتی رأی آوردند نگاهی به مردم نمی‎کنند و دنبال رانت‎خواری، سیاسی‎بازی و ... هستند؟ بیان کرد: آیا واقعاً شما مدیر همان دولت اسلامی هستید که امام راحل فرمودند من تار موی کوخ‎نشینان را با کاخ‎نشینان عوض نمی‎کنم؟ درب منزل کدام کوخ‎نشین را زدید؟ ادارات با خانواده‎های کوخ‎نشین و محروم چگونه برخورد می‎کنند؟

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار