جانشین بسیج استاید دانشگاه‎های گلستان:

جانشین بسیج استاید دانشگاه‎های استان گلستان با بیان اینکه ۹ دی نباید در تاریخ انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود، گفت: حماسه ۹ دی یادآور حضور انقلابی مردم مقابل فتنه گران است.

حماسه ۹ دی یادآور حضور انقلابی مردم مقابل فتنه‌گران است

به گزارش گلستان24، سرهنگ ابراهیم مهقانی پیش از ظهر امروز در نشست بصیرت افزایی « من انقلابیم» که با حضور اساتید استان گلستان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه بزرگداشت حماسه 9 دی را در پیش داریم امروز این مراسم را برگزار کردیم تا نقش مردم انقلابی ایران اسلامی را در برچیده شدن فتنه سال 88 و حماسه 9 دی با هم بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور اساتید بسیجی استان گلستان برگزار شد، تصریح کرد: نقش رهبری بر برچیدن تومار فتنه 88، نقش رسانه‎ها، نقش خواص و نخبگان، نقش مردم و تشکل‎های مردمیاز جمله پنج محوری است که امروز با حضور اساتید برجسته استان گلستان مورد ارزیابی قرار گرفت.

جانشین بسیج استاید دانشگاه‎های استان گلستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند "9 دی برخواسته از بصیرت است"، افزود: در 9 دی مردم نشان دادند پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستادند.

مهقانی با بیان اینکه 9 دی نباید در تاریخ انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود، گفت: 9 دی مبحث بسیار مهمی در انقلاب اسلامی است و در این روز ثابت کردند که ولایتمدار هستند.

وی اظهار کرد: در 9 دی نقش خواص، نخبگان، سران فتنه و تشکل‎های مردمی را مشخص کرد و این را می‎توان یک تجربه ماندگار برای آیندگان برشمرد.

جانشین بسیج استاید دانشگاه‎های استان گلستان با بیان اینکه شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس تاکید کردند که پای ولایت فقیه باشیم، افزود: مهمترین پیامی که 9 دی داشت حضور انقلابی مردم در پای نظام جمهوری اسلامی بود.

مهقانی افزود: مردم ما در 9 دی نشان دادند که به هیچ وجه حاضر نمی‎شوند که از آرمان‎های انقلاب اسلامی و رهبری خود دست بکشند و تا آخرین نفس از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار