عضو شورای اسلامی شهر کردکوی:​استخدام‎های فامیلی وسفارشی خیانت به مردم و شهرداری کردکوی است

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی در پاسخ به برخی شنیده‎ها مبنی بر اینکه برخی اعضای شورای شهر برخورداری از امتیاز ویژه در جذب نیروهای شهرداری کردکوی را حق خود می‎دانند، گفت: جذب نیرو در شهرداری سهم‎الارث اعضای شورای شهر کردکوی نیست.

جذب نیرو در شهرداری سهم‎الارث اعضای شورای شهر کردکوی نیست
 
به گزارش گلستان24،طاهر مصدق با بیان اینکه در هر انتخابات مردم به شور و شعور جدیدی دست می‎یابند و آگاهی مردم تغییر می‎کند، گفت: مردم براساس رأی و سلیقه خود اعضای شورای شهر را انتخاب می‎کنند، از این رو تغییر و تحول در هر سیستمی نشانه پویایی و تحرک جامعه است از طرفی هر تغییری، توسعه را به همراه نخواهد داشت.

*کلیت شورای شهر کردکوی در دوره پنجم تغییر می‎کند

وی اضافه کرد: از آنجایی که هر انتخاباتی ایده‎ها و برنامه‎های تازه‎ای به همراه دارد و دیدگاه مردم نیز جدیدتر خواهد شد از این رو بنده فکر می‎کنم تغییر و تحول در شورای شهر فعلی کردکوی دور از انتظار نخواهد بود و کلیت آن تغییر می‎کند.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی به عملکرد شورای اسلامی شهر کردکوی اشاره کرد و یادآور شد: طی مدت یک ساله‎ای که در شورای اسلامی شهر کردکوی بودم در سال 1395 مقدار خدمات عمرانی انجام شده با سه سال گذشته برابری می‎کند.

مصدق با اشاره به برخی شنیده‎ها مبنی بر استخدام‎های فامیلی و سفارشی در شهرداری کردکوی، اذعان کرد: بنده اعتقاد دارم شهرداری کردکوی متعلق به عام مردم است و همه مردم کردکوی برای به‎کارگیری نیروی جدید در شهرداری کردکوی از حق مساوی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه سهم‎الارث پنداشتن حق استخدام و جذب نیرو در شهرداری کردکوی بر مبنای فامیلی و سفارشی ظلم و جفای به حوزه تخصصی و زیربنایی شهرداری است، مطرح کرد: شهرداری کردکوی باید براساس نیاز خود نیروهای متخصص را جذب کند که این به معنای وابسته بودن استخدام‎ها به اعضای شورای اسلامی نیست زیرا جذب و استخدام نیرو در شهرداری کردکوی سهم‎الارث اعضای شورای شهر نیست.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی متذکر شد: در عین حال در صورت نسبت داشتن افراد متقاضی با اعضای شورای اسلامی شهر مانعی برای جذب آنها وجود ندارد مشروط به آنکه از ویژگی‎ها و تخصص لازم برخوردار باشند و جذب آنها طبق روال قانونی انجام شود.

مصدق در پاسخ به برخی شنیده‎ها مبنی بر اینکه برخی اعضای شورای شهر برخورداری از امتیاز ویژه در جذب نیروهای شهرداری کردکوی را حق خود می‎دانند، خاطرنشان کرد: قائل شدن امتیاز ویژه برای اعضای شورای اسلامی شهر در جذب نیروهای شهرداری خیانت بزرگ در حق مردم و سیستم شهرداری است و هیچ جایگاه قانونی، عرفی و اجتماعی ندارد و قطعاً مردم هم آن را نخواهند پذیرفت زیرا مردم اعضای شورای اسلامی شهر را انتخاب می‎کنند تا با خلاقیت‎های فردی، کار جمعی و تکیه به خرد جمعی بتوانند به مردم خدمت کنند.

 

*غافل شدن از مسائل کلان و زیربنایی علت عدم موفقیت شورای چهارم کردکوی

وی در پاسخ به این سؤال که برخی آفت و علت عدم موفقیت شورای چهارم شهر کردکوی را حاکم شدن تفکر کهنه و بی‎سواد می‎دانند و بر تغییر و تحول اعضای فعلی شورای اسلامی شهر کردکوی اصرار می‎ورزند، بیان کرد: بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر کردکوی دارای تحصیلات تکمیلی هستند از این رو عدم موفقیت شورای چهارم شهر کردکوی به این مسأله مرتبط نیست.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی ادامه داد: متأسفانه گرفتار شدن در مسائل جزیی و درگیری‎های درونی مانع پرداختن شورای اسلامی شهر کردکوی به مسائل کلان و زیربنایی شد که این مسأله موجب به حاشیه رفتن شورای اسلامی شهر کردکوی شد و این عامل درب‎های پیشرفت را بست.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار