حواشی دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام؛ داوران قهر کردند

شعار تماشاگران علیه شورای اسلامی شهر گرگان و قهر داوران به دلیل توهین به آنها، مهم‌ترین حواشی دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام بود.

تماشاگران علیه شورای شهر گرگان شعار دادند
به گزارش گلستان24، از هفته هشتم مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، بعدازظهر دوشنبه تیم شهرداری گرگان میزبان پتروشیمی بندرامام بود که در دیداری یک طرفه نتیجه را ۴۷ به ۸۳ واگذار کرد.

این دیدار که در سالن امام خمینی (ره) گرگان و در حضور حدود ۵۰۰ تماشاگر برگزار شد، حاشیه‌هایی به همراه داشت که گزیده‌هایی از آن در ادامه آمده است:

استقبال کم تماشاگران گرگانی

در حالی که تیم پتروشیمی بندرامام ستاره‌های زیادی در اختیار داشت و عنوان قهرمانی آسیا را یدک می‌کشید انتظار می‌رفت تا تماشاگران گرگانی بیشتری به سالن بیایند.

حضور حدود ۵۰۰ هوادار تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای تشویق تیم شهرشان بسیار جالب توجه بود و گویا آنها دیگر رغبتی برای آمدن به سالن امام خمینی (ره) و تماشا کردن باخت‌های تیم شهرشان ندارند.

محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم شهرداری گرگان به دلیل حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در این دیدار غیبت داشت تا علیرضا ایزدپناه و سیدزمان حسینی نماینده گرگان را مقابل پتروشیمی هدایت کنند.

تشویق بازیکنان گرگانی توسط هواداران شهرداری

بازی با پرتاب سه امتیازی محمد جمشیدی برای تیم پتروشیمی آغاز شد و در ادامه نتیجه هفت بر صفر به سود تیم مهمان شد تا مربیان شهرداری درخواست وقت استراحت کنند.

نخستین امتیاز تیم شهرداری گرگان با گذشت هشت دقیقه از کوارتر نخست توسط مهدی شیرجنگ با پرتاب منطقه‌ای به دست آمد تا نتیجه ۱۳ بر دو به سود پتروشیمی شود و در نهایت کوارتر نخست با برتری ۱۹ بر هفت نماینده بندرامام همراه بود.

برتری پتروشیمی در کوارتر دوم هم ادامه داشت و کادر فنی تیم شهرداری تصمیم گرفت تا هم زمان از سعید صالحی، پوریا غنودی و دانیال ایزدپناه، سه بازیکن جوان و گرگانی خود در زمین استفاده کند.

با حضور سه بازیکن گرگانی در زمین، تیم شهرداری برای لحظاتی بازی را در دست گرفت تا شاهین طبع درخواست وقت استراحت کند، هواداران تیم شهرداری هر بار که توپ به بازیکنان جوان و گرگانی می‌رسید آنها را به شدت مورد تشویق قرار می‌دادند.

در نهایت نیمه نخست با برتری ۳۵ بر ۱۸ پتروشیمی همراه شد و این برتری تیم مهمان در کوارترهای سوم و چهارم هم ادامه داشت تا در نهایت شاگردان شاهین طبع با برتری ۸۳ بر ۴۷ و اختلاف ۳۶ امتیازی گرگان را ترک کنند.

 

شعارهای تکراری تماشاگران علیه سرمربی شهرداری

بسیاری از هواداران بسکتبال گرگان که از تصویب بودجه اندک برای حضور تیم شهرداری در فصل آینده لیگ برتر گله مند بودند، با شعار «شورای شهر بی غیرت نمی‌خواهیم»، اعتراض خود را اعلام کردند.

این شعارهای تماشاگران گرگانی در حالی سر داده شد که فقط محمدابراهیم جرجانی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در سالن مسابقه حضور داشت.

اوایل کوارتر چهارم در حالی که هواداران تیم شهرداری گرگان در اعتراض به نحوه قضاوت شعارهایی سر می‌دادند، داوران به نشانه قهر به اتاق خود رفتند و پس از ۱۰ دقیقه توقف و با حضور مجدد داوران، بازی از سر گرفته شد.

تماشاگران گرگانی در پایان بازی شعارهای تکراری و همیشگی خود را علیه سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان سر دادند و باز هم خواستار جدایی محمدمهدی ایزدپناه شدند.

درخشش خارجی‌های پتروشیمی

جیمز وایت بازیکن خارجی تیم پتروشیمی بندرامام با کسب ۱۰ امتیاز، هفت ریباند، یک پاس منجر به گل، سه توپ ربایی، یک بلاک شات و مجموع اثرگذاری ۲۱، بهترین بازیکن این دیدار بود.

دنیل جانسون دیگر بازیکن خارجی تیم پتروشیمی بندرامام با کسب ۱۸ امتیاز، بیشترین امتیاز را در این دیدار کسب کرد.

کرم احمدیان هم با کسب ۱۲ امتیاز، چهار ریباند، دو توپ ربایی و مجموع اثرگذاری ۱۱، بهترین بازیکن تیم شهرداری گرگان بود.

عملکرد ضعیف بازیکنان شهرداری گرگان در این دیدار موجب شد تا مجموع اثرگذاری این تیم فقط ۱۱ باشد که در نوع خود رکوردی منفی محسوب می‌شود، در حالی که نمره تیم پتروشیمی بندرامام در این بخش ۱۰۲ بود.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار