رئیس کل دادگستری گلستان:

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که دستگاه قضایی گلستان از سرمایه گذاران حمایت می کند، گفت: کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری راهی برای تحقق تولید و اشتغال است.

دستگاه قضایی گلستان از سرمایه گذاران حمایت می کند
به گزارش گلستان24،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان در بازدید از شهرک صنعتی بندر ترکمن اظهار کرد: برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید و اشتغال، باید از سرمایه گذاران واقعی و تولیدکنندگان، حمایت و موانع تولید و سرمایه گذاری را از سر راهشان برداریم.
 

وی با اشاره به این که دبیرخانه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان مستقر است، افزود: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان می توانند مشکلات و دغدغه های خود را به این دبیرخانه منعکس کنند.

هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان

رییس کل دادگستری گلستان تاکید کرد: خواسته های حقوقی و قضایی تولیدکنندگان پس از ثبت، به صورت موردی در جلسه های کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان طرح و برای رفع آن با کمک همه دستگاه های عضو چاره اندیشی می شود.

وی گفت: سال گذشته نیز علاوه بر بررسی موردی مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی استان در جلسات این کمیته، بازدیدی از شهرک های صنعتی و واحد های تولیدی داشته و از نزدیک دغدغه های تولیدکنندگان را شنیدیم و برای رفع آن تلاش کردیم.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار