مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امنیت کشور به پشتوانه نیروی جوان تامین می شود.

امنیت کشور به پشتوانه نیروی جوان تامین می شود
به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان اظهار کرد: جوان برای جامعه سرمایه است و دوران جوانی برای خود جوان سرمایه محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه جوانی فرصتی است که مانند ابر بهاری به‌سرعت عبور می‌کند، افزود: در جوانی آدمی می‌تواند ثمرات و خدمات بیشتری در تحصیل، کار، تلاش، خدمت به جامعه و ... رقم بزند.

حجت‌الاسلام ولی نژاد افزود: انسان باید علاوه بر اینکه جوانی را برای خودش سرمایه می‌داند خودش را هم برای جامعه سرمایه بداند، از جوانی‌اش حداکثر استفاده را ببرد چراکه اگر از دست برود دیگر بازنمی‌گردد.

اخلاق مداری از ویژگی های جوان مسلمان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برخی از شاخصه‌های جوان مسلمان گفت: یکی از ویژگی‌های مهم جوان مسلمان اخلاق‌مداری است چراکه پیامبر اکرم (ص) هم در این رابطه فرموده‌اند من برای اخلاق مبعوث شده‌ام.

وی شجاعت و شهامت را از دیگر ویژگی‌های جوان مسلمان برشمرد و افزود: ما همیشه برای حفظ کیان اسلام و حفاظت از مرزهای کشور به پشتوانه نیروی جوان امید داریم لذا شجاعت و شهامت برای یک جوان امتیاز بزرگی محسوب می‌شود.

IMG18504728

حجت‌الاسلام ولی نژاد افزود: هرگاه کشوری اراده کرد به کشوری دیگر حمله کند این جوانان کشور هستند که برای مقابله و دفاع به پا می‌خیزند و هشت سال دفاع مقدس ما نمونه بارز آن دوران است.

وی تصریح کرد: در جنگ هشت‌ساله با رژیم بعثی عراق شاهد بودیم این جوانان بودند که لباس رزم پوشیدند و در قالب نیروهای بسیجی پا به میدان نبرد گذاشتند، از مرز کشور دفاع کردند و اجازه ندادند یک وجب خاک کشور در اختیار کسی قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امام راحل قبل از انقلاب جوانان را سرمایه خودش می دانست و کشور به پشتوانه جوان امنیت را برای خود تضمین می‌کند.

حجت‌الاسلام ولی نژاد بابیان اینکه قناعت یکی دیگر از ویژگی جوان خوب مسلمان است که همواره باید از سوی جوانان رعایت شود، افزود: کمک به مستضعفان و یار و یاور محرومان بودن هم از دیگر ویژگی جوان مسلمان است.

 وی تصریح کرد: امیدوارم جوان‌های خوب کشور که نیروهای ارزشمند جامعه هستند انقلابی باقی بمانند و از کشور و انقلاب دفاع کنند، همچنین پیروی از رهبری را به‌عنوان تکلیف شرعی بدانند چراکه رهبری حساب ویژه‌ای روی جوانان بازکرده است.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار