جانشین سپاه نینوا گلستان:

​جانشین سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه سپاه و بسیج با‌صلابت و استوار در برابر عربده‌کشی‌های دشمن ایستاده‌اند، گفت: امید دشمن به دوقطبی کردن انتخابات است.

برخی خناسان به دنبال حذف سپاه از معادلات کشور هستند
به گزارش گلستان24، حسین کریمی‌اول امروز در جمع بسیجیان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به برگزاری رزمایش شهدای مدافع حرم در شهرستان‌های مختلف استان گلستان به ویژه گنبدکاووس، اظهار کرد: همه بسیجیان سلحشور استان گلستان برای اثبات این موضوع به صحنه آمده بودند که بسیجی هیچ‌گاه از انقلاب و انقلابی دست بر نخواهد داشت و با این روحیه زندگی کرده و به لطف خدا با همین روحیه به سمت شهادت حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یکی از تحلیلگران آمریکایی به صراحت مرکز ثقل نظام جمهوری اسلامی را رهبری و محور حرکت را سپاه پاسداران معرفی می‌کند، افزود: این تحلیلگر سیاسی در کشور آمریکا اینگونه اعتقاد خود را بیان  می‌کند که اگر بتوانیم سپاه را از دور معادلات نظام جمهوری اسلامی خارج کنیم به راحتی می‌توانیم به ایران برگشته و بر روی خاکستر انقلاب اسلامی، نظامی شاهنشاهی و یا مطابق کشورهای عرب ایجاد کنیم.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه برخی خناسان می‌گویند که سپاه نباید در سیاست ورد پیدا کند، ادامه داد: آیا سپاه فقط برای جان دادن و سازندگی و کمک به دولت است و نباید در صحنه‌هایی که سرنوشت انقلاب و نظام در معرض خطر است وارد صحنه شود؟

*آمریکا که هیچ، بزرگتر از آمریکا هم نمی‌تواند غلطی در برابر انقلاب اسلامی کند

کریمی‌اول با تاکید بر اینکه امام راحل و رهبر معظم انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از ورود به گروه‌ها، جناح‌ها و دسته‌های سیاسی و حزبی نهی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این فرمایش به معنای عدم حضور سپاه برای بصیرت افزایی جامعه نیست و همه باید بدانند این نظام و انقلاب در هر جایی که نیازمند به حضور بسیج و سپاه باشد فرزندان این ملت در این نهاد مردمی به صحنه خواهند آمد.

وی با انتقاد از برخی چهره‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به دلیل همنوایی با دشمن و فریاد مطالبات دشمن بر اساس نقشه آنها، اضافه کرد: برخی می‌خواهند در مسیر تداوم انقلاب اسلامی خلل ایجاد کنند و روحیه انقلابی را از مردم و مسوولان بگیرند.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه آمریکا که هیچ، بزرگتر از آمریکا هم نمی‌تواند غلطی در برابر انقلاب اسلامی کند، تصریح کرد: امید دشمنان ما به دوقطبی کردن انتخابات است و با شعارهایی با موضوع تمدید و تشدید تحریم‌ها در صورت رای آوری انقلابی‌ها می‌خواهند مردم کسانی را انتخاب کنند که نماد گشایش باشند.

کریمی‌اول با بیان اینکه ما در برابر عربده‌کشی آمریکا محکم و استوار ایستاده‌ایم، گفت:همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر ما را

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار