فرماندار بندرترکمن:

فرماندار بندرترکمن گفت: شهرستان بندرترکمن جزو چهار شهرستان استان گلستان است که در آن انتخابات به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌گیرد.

انتخابات به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود
به گزارش گلستان24، عبدالحکیم فیروزی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: شهرستان بندرترکمن جزو چهار شهرستان استان گلستان است که در آن انتخابات به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌گیرد.
 

وی تصریح کرد: حدود یک‌هزار نفر در روز انتخابات مشغول فعالیت خواهند بود تا روند برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز کشور به خوبی برگزار شود.

* شرکت در انتخابات از شاخصه‌های همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

فرماندار بندرترکمن ابراز کرد: شرکت مردم در انتخابات یکی از شاخصه‌های همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و حضور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا بسیار حائز اهمیت است.

فیروزی خاطرنشان کرد: تمام دنیا نگاهشان به انتخابات ایران دوخته شده است و حضور مردم در مناسبت‌های مختلف از جمله روز قدس، 22 بهمن و انتخابات از مواردی است که همواره مورد توجه داخل و خارج از کشور بوده است.

وی با بیان اینکه روز انتخابات یک جشن ملی است، ادامه داد: کشورهای خارجی نظاره می‌کنند که حضور مردم در انتخابات به چه نحوی است.

فرماندار بندرترکمن از مردم خواست تا با حضور گسترده و چشمگیر خود در صحنه انتخابات شرکت کنند و چشم طمع دشمنان و استکبار را با حضور خود در انتخابات کور کنند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار