رئیس دانه‌های روغنی جهادکشاورزی گلستان: ایجاد 22 مرکز خرید در گلستان

رئیس اداره پنبه و دانه‌های روغنی جهادکشاورزی گلستان از اعلام قیمت خرید تضمینی دانه‌روغنی کلزا خبر داد و گفت: قیمت خرید تضمینی کلزا 2 هزار و 783 تومان اعلام شده است.

قیمت خرید تضمینی کلزا اعلام شد

به گزارش گلستان 24، علی موسی‌خانی پیش از ظهر امروز در جمع تشکل‌های کشاورزی شهرستان گرگان اظهار کرد: قیمت خرید تضمینی دانه‌روغنی کلزا 2 هزار و 783 تومان اعلام شده است.

 

وی از برداشت محصول کلزا در سطح استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: برداشت محصولات کلزا از غرب استان گلستان به تدریج آغاز شده و نهایتا برداشت‌های بعدی این محصول در شرق استان خواهد بود.

*22 مرکز خرید محصول کلزا در سطح استان گلستان ایجاد شد

رئیس اداره پنبه و دانه‌های روغنی جهادکشاورزی گلستان از ایجاد مراکز خرید در استان خبر داد و ابراز کرد: 22 مرکز خرید محصول کلزا در سطح استان گلستان ایجاد شده است و کلزاکاران گلستانی می‌توانند بعد از برداشت محصول کلزا به مراکز خرید مراجعه کنند.

موسی‌خانی خاطرنشان کرد: برخی از مراکز خری د از چند روز گذشته در استان گلستان بازگشایی شده است و محصولات کشاورزان را تحویل می‌گیرند.

وی درخصوص برداشت محصولات کشاورزی یادآور شد: کلزاکاران در برداشت محصولات خود تعجیل نکنند و اجازه دهند تا کلزا به صورت کامل برسد سپس اقدام به برداشت محصول کنند.

رئیس اداره پنبه و دانه‌های روغنی جهادکشاورزی گلستان گفت: متاسفانه در برخی مزارع شاهد برداشت زودهنگام محصول کلزا از سوی کشاورزان هستیم که باعث رطوبت بالای 20 درصد کلزا خواهد بود و کشاورزان برای تحویل محصولات کلزا به مراکز خرید دچار مشکل خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار