مدیر جهادکشاورزی شهرستان آق‎قلا از آمادگی توزیع بذور آفتابگردان و پنبه در تمامی کارگزاری‌های شهرستان آق‌قلا خبر داد.

آمادگی برای توزیع بذور آفتابگردان و پنبه در آق‌قلا

به گزارش گلستان24، علی‎اکبر عرب‎احمدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: شهرستان آق‌قلا این آمادگی را دارد که بذور آفتابگردان و پنبه را به کشاورزان این شهرستان ارائه دهد و کشاورزان می‌توانند برای دریافت این بذور به کارگزاری‌ها مراجعه کنند.

بذور آفتابگردان و پنبه در آق‌قلا

وی تصریح کرد: کشاورزان می‌توانند برای دریافت نهاده‌ها به مراکز کشاورزی مراجعه کنند و حواله‌های خود را دریافت کنند.

 

* کشاورزان نسبت به بیمه محصولات کشاورزی بهاره و تابستانه اقدام کنند

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آق‎قلا از وجود کودهای شیمیایی در کارگزاری‌های شهرستان آق‌قلا خبر داد و ابراز کرد: کودهای شیمیایی برای تغذیه گیاهی هنگام قبل از کاشت در کارگزاری‌های کود موجود است و این تدابیر اندیشیده شده است که بتوانیم برای کشت محصولات بهاره و تابستانه شرایط مطلوبی را برای کشاورزان فراهم کنیم.

عرب‌احمدی درخصوص بیمه محصولات کشاورزی بهاره و تابستانه کشاورزان اذعان کرد: تشویق و ترغیب کشاورزان به بیمه محصولات کشاورزی بسیار حائز اهمیت است و با توجه به شرایط کمبود منابع آبی در سطح استان گلستان از کشاورزان انتظار داریم نسبت به بیمه محصولات کشاورزی بهاره و تابستانه خود اقدام کنند و حتما محصولات خود را بیمه کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارگزاران بیمه در مراکز جهادکشاورزی و در کارگزاری‌های توزیع بذر مستقر هستند و کشاورزان می‌توانند برای بیمه محصولات خود به این کارگزاری‌ها مراجعه کنند و محصولات بهاره و تابستانه خود را بیمه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار