متنخبین شواری شهر باید جدا از نگاه های سیاسی و رابطه ای به درستی بر خدمت رسانی به تمامی نقاط شهر نظارت کنند و مانع از تبعیض خدماتی در شهر شوند.

توسعه شهر نبایددریک مکان خاص ادامه یابد/منتخبین شورا باید با دقت بیشتری بر فعالیت های شهرداری نظارت کنند

به گزارش گلستان24؛بعد از کش و قوس های فراوانی که بین شورای شهر و شهرداری رخ داده بود مدیریت در فضای شهرداری جان تازه ای به خود گرفته است، زیرا که ظاهرا اکثریت منتخبین شورا از تفکر آقای صادقلو حمایت می کنند.

در انتخابات چند روز پیش چهره هایی که به عنوان حامیان شهردار شناخته می شدند با ائتلاف با یکدیگر و همچنین حمایت های زیاد حسین صادقلو توانستند تحت عنوانی به نام لیست حامیان شهردار تمام رقبای خود حتی لیست امید که مورد حمایت شورای اصلاح طلبان گرگان قرار داشتند را شکست دهند و با قاطعیت برنده این دوره از انتخابات شوند.

ورود هر 9 نفر لیست حامیان شهردار به ساختمان سفید شواری شهر نشان دهنده رضایتمندی شهروندان  گرگانی از عملکرد شهرداری  و تغیر خواهی آنها در فضای خدماتی شهر می باشد.

حمایت های بی دریغ مردم از شهرداری و شواری شهر نباید به این منزله باشد که آنها  قوانین را رعایت نکنند و  فعالیت های غیر اصولی انجام دهند.

اساس کار شورای شهر نظارت بر فعالیت های شهرداری است و نظر مردم از انتخاب کسانی که شهردار را حمایت می کنند این بوده است که آنها علاوه بر حمایت از فعالیت هایی مثبت شهرداری جلوی فعالیت های غیر قانونی آن را نیز بگیرند و ملاک آنها برای فعالیت های خود تنها مردم باشد.

عملکرد شهرداری گرگان علاوه بر این که  نظر شهروندان را به خود جلب کرده است دارای ضعف های متعددی نیز می باشد که اگر آقای صادقلو آنها را بر طرف نکند حمایت مردم را از دست خواهد داد.

در حال حاضر بیشتر نگاه شهرداری برای خدمات دهی مدرن و موثر به شمال شهر است تا مناطق جنوبی شهر،  در حال حاضر مناطقی از شهر وجود دارد که هنوز آسفالت و جداول فاضل آب خوبی ندارد که با ادامه ساخت و ساز های خدماتی در شمال شهر این مسئله بر ضرر شهر و شهرداری تمام خواهد شد.

باید توجه داشت زمانی که هنوز مشکلات جزئی و پیش پا افتاده در شهر وجود دارد،طرح های بزرگ و مدرن چهره شهر را دو قطبی فقیر و غنی می کند که مسلما این مسئله خواسته مردم نیست.

شورای شهر منتخب مردم باید همانگونه که شهروندان انتظار دارند به خوبی بر فعالیت های شهرداری نظارت کند و تمام نقاط شهر را به یک چشم ببیند در غیر این صورت منتخبان شورا نباید دیگر امیدی به حمایت های مردم داشته باشند.

انتهای پیام/پ 

ارسال نظر

آخرین اخبار