یکم لغایت چهارم خردادماه جاری

کارشناس مسوول امور دام سازمان جهادکشاورزی استان گلستان از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع وابسته در نمایشگاه بین‌المللی شهرستان گرگان خبر داد.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور، شیلات و آبزیان در گرگان برگزار می‌شود
به گزارش گلستان 24، محمد عطارچی اظهار کرد: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع وابسته در استان از تاریخ یکم الی چهارم خردادماه جاری در نمایشگاه بین‌المللی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.
 

وی تصریح کرد: در نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور، شیلات و آبزیان علاوه بر آخرین دستاوردهای نوین در صنعت دام و طیور و نمایش از دام‌های زنده از نژادهای پربازدید را داریم.

کارشناس مسوول امور دام سازمان جهادکشاورزی استان گلستان ابراز کرد: نژادهای پربازدید نظیر رومانو از نژاد گوسفند، سمینال و هلشتاین از نژاد گاو، هیبریدهای داخلی کرم ابریشم و کلونی‌های زنبورعسل با ملکه‌های اصلاح نژاد شده نسل نهم می‌توان اشاره کرد.

عطارچی خاطرنشان کرد: از جمله نژادهای پربازدید در نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور، شیلات و آبزیان می‌توان به نژادهای شترمرغ و کارگاه‌های آموزشی متنوع برای بازدیدکنندگان اشاره کرد که این کارگاه‌ها با همکاری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع‌طبیعی گرگان و مرکز تحقیقات گرگان صورت گرفت.

وی یادآور شد: تاکنون غرفه‌های متعددی برای دست‌اندرکاران تدارک دیده شده است و فردا منتظر حضور بازدیدکنندگان از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور، شیلات و آبزیان در شهرستان گرگان هستیم.

کارشناس مسوول امور دام سازمان جهادکشاورزی استان گلستان افزود: این نمایشگاه فردا از ساعت 15 عصر لغایت 21 در محل نمایشگاه بین‌المللی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار