سامانه کارورزی برای کارجویان در دهمین جشنواره تعاونی‌ها و کارآفرینان بر‌تر در استان گلستان رونمایی شد و آغاز به کار کرد.

سامانه کارورزی در گلستان رونمایی شد‌

 به گزارش گلستان 24، حسن صادقلو، استاندار گلستان، ظهر امروز در دهمین جشنواره تعاونی‌ها و کارآفرینان بر‌تر اظهار داشت: کارآفرینان مجاهد فی سبیل الله هستند.

وی افزود: باید به کار ایمان و باور داشت و اگر در سبقه ایمان به کار باور پیدا کنیم نوع کار متفاوت شده و روحیه وبه تبع آن کار بالا می‌رود.

استاندار گلستان تصریح کرد: روحیه‌سازی در اقدام به کار باور ایجاد می‌کند و تا پایان کار را می‌توانیم ادامه دهیم، در همه صحنه‌های تاریخ که به یک فراز رسیدیم وابسته به همین روحیه بوده‌ایم.

وی با اشاره به معافیت مالیاتی بخش کشاورزی گفت: تولید در استان رویکرد سنتی داشته و کشاورزی هم سنتی است و به همین دلیل ارزش افزوده نداشته و معافیت مالیاتی سود زیادی برای کشاورزان ندارد.

استاندار گلستان اظهار کرد: کشاورزی اگر به علم مجهز شود ارزش افزوده مضاعفی پیدا می‌کند و باید در حوزه ابزار مجازی وارد شویم، باید انقلاب فکری در بخش‌های تولید، برداشت و پس از برداشت ایجاد کنیم و در این موضع راهی جز حوزه مجازی نداریم.

وی افزود: 2هزار و 202 نفر کارجویی که در سال گذشته آموزش‌های دانش بنیان دیدند را باید جدی بگیریم.

تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار