مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کردکوی:«ما می‎توانیم» شعار همه ما باشد

​مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان کردکوی با تأکید بر اینکه امروز «ما می‎توانیم» باید شعار همه ما باشد، گفت: آزاد شدن خرمشهر با 19 هزار اسیر عراقی مصداق بارز شعار «ما می‎توانیم» بود.

 دشمن فرهنگ، اقتصاد و امنیت خانوادگی ما را نشانه گرفته است
به گزارش گلستان 24،حجت‎الاسلام سید محمدعلی موسوی‎پارسایی عصر امروز در جمع مردم کردکوی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: درب‎های یکی از بزرگترین مهمانی‎های سالانه به روی ما گشوده شده است؛ ماه بی‎نظیری که میزبانی و پذیرایی آن با خداوند است.
 

وی با گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: سوم خردادماه نقطه عطف و قابل اتکا انقلاب اسلامی است که باید به یک حرکت عظیم فرهنگی تبدیل شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان کردکوی سوم خردادماه را نقطه انحلال نقشه‎های شوم استکبار جهانی دانست و گفت: سوم خردادماه کلید «ما می‎توانیم» در برابر کشورهای خبیث و خائن بود.

موسوی‎پارسایی با بیان اینکه خرمشهر با 19 هزار اسیر عراقی بازپس گرفته شد، افزود: اسیر شدن 19 هزار سرباز عراقی مصداق بارز «ما می‎توانیم» بود که امروز نیز این باور باید در زندگی ملت ایران جریان یابد و « ما می‎توانیم» شعار همه ما باشد.

*دشمن هیچ‎گاه تهاجم فرهنگی را تعطیل نمی کند

وی با بیان اینکه اگرچه امروز خرمشهر آزاد شده اما عده‎ای اسیر شدند، بیان کرد: برخی اسیر ماهواره، اینترنت و امثال آن شدند که استفاده نادرست از این ابزارها آسیب‎های اجتماعی از جمله طلاق را ایجاد کرده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان کردکوی به نشست ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با سران کشورهای عربی اشاره کرد و یادآور شد: رجزخوانی‎های آنها هرگز عملیاتی نمی‎شود و قطعاً جرأت کوچکترین جسارت و حمله به مرزهای ایران را نخواهند داشت.

موسوی‎پارسایی تأکید کرد: اگرچه دشمن جرأت به حمله به ایران را ندارد اما هیچ‌گاه ماهواره و اینترنت را نیز حذف نمی‎کند و تهاجم فرهنگی علیه ایران را تعطیل نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه اگرچه خرمشهرها آزاد شد اما خرم بودن و شادمانی برخی مردم به‎واسطه جنگ نرم از بین رفته است، بیان کرد: دشمن در حال حاضر فرهنگ، اقتصاد و امنیت به‎ویژه امنیت خانوادگی را مورد هدف قرار داده است و خانه‎ها و بنیان خانواده را نشانه گرفته است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان کردکوی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «نگذارید حادثه معجزه‎نشان دفاع مقدس فراموش شود»، خاطرنشان کرد: همانطور که معظم‎له هشدار دادند نباید فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه به فراموشی سپرده شود و نباید اجازه بدهند که فرهنگ جهاد و شهادت از کتب و منابع درسی حذف شود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار