مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: خط قرمزها و عدم عبور از آنها حداقل های یک بحث علمی مناظره سیاسی و هم اندیشی دانشجویی است.

واکنش حجت الاسلام رعایتی به هتاکی به شهدا و علما در دانشگاه منابع طبیعی گرگان

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در واکنش به هجمه و هتاکی به انقلاب، مقدسات و شهدای مدافع حرم از تریبون آزاد دانشگاه منابع طبیعی گرگان در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: به نظر بنده در این مورد 3 نکته می بایست مورد توجه قرارگیرد؛ نکته اول، ملت ما همگی می دانند که امنیت پایدار و بی نظیر کنونی کشور ما مدیون شهدای مدافع حرم است که دشمنان را در کیلومترها آن سوی مرزها زمین گیر کرده و حرم اهل بیت(ع) را از تعرض یزیدیان زمان مصون نگهداشته اند. پس هرکسی نسبت به شهدای مدافع حرم بی حرمتی کند و دل خانواده های معزز آنان را به درد آورد.

وی ادامه داد: این افراد بداند که سخنشان چه از روی جهل و چه از روی غرض، خیانت به ملت و آرمانهای انقلاب و امام(ره) و مقام معظم رهبری است و منفور ملت شهید پرور ما خواهد بود. چرا که مردم ولایت مدار و قدرشناس ما می دانند که به فرمایش مقام معظم رهبری اگر امروز رزمندگان ما در سوریه و عراق نبودند می بایست با دشمنان در کرمانشاه و همدان می جنگیدیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا ابراز داشت: مسئله دوم اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری دانشجویان افسران خط مقدم جبهه جنگ نرم بادشمنان هستند و لازمه این امر بصیرت و حضوردرصحنه های مختلف کشور میباشد و کرسیهای آزاد اندیشی وتریبون آزادفرصت مناسبی است تاشبهات موجود درذهن جوانان برطرف وپاسخ صحیح آن بیان شود. اما همانطورکه عرض شدمنظوربیان مکنونات قلبی ودریافت پاسخ صحیح است نه اهانت وتخریب شخصیت های کشورکه خواسته دشمنان است.

رعایتی در ادامه افزود: خط قرمزها و عدم عبور از آنها حداقل های یک بحث علمی مناظره سیاسی و هم اندیشی دانشجویی است و دانشجوی مسلمان ایرانی حتما در این مسائل نیز باهمتایان دیگر کشورها فرق دارد و اخلاق محوری بنیان اساسی ترقی علمی آنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: اما نکته سوم این است که مسئولان و دلسوزان کشور براساس واجباتی چون تولی و تبری می بایست به وظیفه خویش که تبیین صحیح مسائل دین و کشور است عمل نموده و در برخورد با افراد از این دو واجب غفلت نورزند و در پاسخگویی به القائات دشمنان هم با روحیه اسلامی و انقلابی عمل نمایند و از هرگونه بی منطقی و بداخلاقی بپرهیزند. البته بی تفاوتی نسبت به بعضی مسائل مهم کشور و فرق نگذاشتن بین دوست و دشمن با توجیهات مختلف نشان انقلابی بودن افراد نخواهد بود.

لازم به ذکر است تریبون آزاد دانشجویی با موضوع "رشوه، پولشویی، اختلاس و حقوق های نجومی" از سوی انجمن اسلامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان چند روز قبل در محوطه دانشکده پردیس گرگان برگزار شد، که هتاکی برخی از دانشجویان به مقدسات و ارزش های انقلاب به چشم می خورد.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار