معاون استاندار گلستان:

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: با توجه به اهمیت تولید و اشتغال در سال جاری، این دو اصل ملاک ارزیابی مدیران استانی قرار می‌گیرد.

مدیران گلستان براساس میزان ایجاد اشتغال ارزیابی می شوند
به گزارش گلستان24،محمود ربیعی ظهر دوشنبه در نخستین کارگروه اشتغال استان که سال ۹۶ در گرگان برگزار شد، گفت: تولید و اشتغال در سال جاری از اهمیت بالایی برخوردار است و در عملکرد دستگاه‌ها به عنوان شاخص و ملاک کاری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
 

وی افزود: هر تعداد اشتغالی که توسط دستگاه‌ها ایجاد می‌شود باید در سامانه رصد ثبت شود تا به میزان دقیق اشتغال‌زایی دست پیدا کنیم چرا که برخی دستگاه‌ها مانند کمیته امداد و سپاه اشتغال‌زایی می‌کنند اما چون این اشتغال‌زایی ثبت نمی‌شود در سامانه برای دستگاه مربوطه صفر در نظر گرفته می‌شود.

ربیعی با بیان اینکه باید کمیته‌ای با مسئولیت مدیر کل سرمایه‌گذاری و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تشکیل شود، افزود: این کمیته وظیفه پایش و رصد بر کارگروه اشتغال را بر عهده داشته باشد و نشست‌های رو در روی زیادی در این زمینه برگزار کند.

مصاحبه اختصاصی خبرگزاری مهر با محمود ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان

شورای مهارت در گلستان تشکیل شد

وی از تشکیل شورای مهارت در استان خبر داد و تصریح کرد: نخستین جلسه این شورا هفته آینده در استان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان افزود: استان گلستان خروجی دانشجویان فارغ‌التحصیلی بالایی دارد اما چون این فارغ‌التحصیلان مناسب بازار کار نیستند لازم است متناسب با بازار کار جامعه از مهارت لازم بهره‌مند شوند.

ربیعی گفت: در برنامه ششم توسعه بیش‌ترین میزان اشتغال برای رشته فناوری اطلاعات با ۹.۶ رشد در نظر گرفته شده است.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار