دانش‌آموزان شهرستان گرگان در پی سختی سوالات امتحان نهایی و لو رفتن سوالات برخی از رشته‌ها مقابل آموزش و پرورش شهرستان گرگان تجمع کرده و از مسئولان خواستار پیگیری موضوع شدند.

تجمع و اعتراض دانش‌آموزان گرگان به نحوه برگزاری امتحان نهایی و بی‌اعتنایی مسئولان به اعتراض‌ها
به گزارش گلستان 24، ساعتی پیش دانش‌آموزان شهرستان گرگان در رشته‌های مختلف ریاضی، تجربی و انسانی مقابل آموزش و پرورش شهرستان گرگان به دلیل سخت بودن بیش از اندازه سوالات امتحان نهایی و لو رفتن سوالات برخی از رشته‌ها تجمع کرده و خواستار بررسی و پاسخگویی مسئولان شدند.
 

دانش‌آموزان در حاشیه برگزاری این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگاران خبرگزاری فارس که در محل حاضر شدند اظهار کردند که پس از تجمع و اعتراض به مسئولان، آنها خواستار درخواست کتبی و امضاء کردن این انتقاد و اعتراض شدند که پس از ارائه اعتراض کتبی از آنها پرسیده‌اند که چه زمانی به اعتراضات پاسخ داده می‌شود که آنها در پاسخ به سوال دانش‌آموزان گفته‌اند هیچ وقت.

این دانش‌آموزان بیان می‌کردند که نکته جالب اینجاست که برخی از دانش‌آموزان بلافاصله پس از وارد شدن به سالن امتحان و دریافت سوالات در کمترین زمان ممکن به سوالات پاسخ گفته و از سالن امتحان خارج شدند که پس از پیگیری ما، این دانش‌آموزان بیان می‌کردند چند روز گذشته سوالات امتحان نهایی را از فردی که در فضای مجازی مدعی شده بود سوالات امتحانی را دارد، خریداری کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار