رئیس آموزش و پرورش گرگان:

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان گفت: با هدف ایجاد عدالت آموزشی، نخستین آزمایشگاه سیار استان گلستان در مدارس شهرستان گرگان راه‌اندازی شد.

نخستین آزمایشگاه سیار در مدارس شهرستان گرگان راه‎اندازی شد

به گزارش گلستان24، نصرالله کشیری صبح امروز در حاشیه افتتاح آزمایشگاه سیار مدارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهرستان گرگان 441 مدرسه در دوره‎های مختلف ابتدایی، متوسطه اول و دوم فعالیت می‎کنند که 79 مدرسه مجهز به وسایل آزمایشگاهی هستند.

وی تاکید کرد: در این مدارس 60 تا 70 درصد تجهیزات آزمایشگاه وجود دارد و برای برقراری عدالت آموزشی به کمک پژوهش‌سرا، این آزمایشگاه راه‎اندازی شد که برای این آزمایشگاه 250 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان تصریح کرد: این آزمایشگاه در هفته 4 بار در مدارس کم برخوردار در مناطق محروم می‎رود و به آن‌ها خدمات آزمایشگاهی می‎دهد.

وی تاکید کرد: در این مدارس دانش‌آموزان به صورت عملی درس‌های خود را آزمایش می‌کنند تا بتوانند درس‌ها را بهتر متوجه شوند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان اظهار کرد: در این طرح مدارس طبقه‎بندی شده‎اند و با  امکاناتی که وارد مدارس می‎شود و دانش آموزان به صورت عملی آزمایش انجام می‌دهند.

کشیری اظهار کرد: توسعه فضای آموزشی اولویت کاری آموزش و پرورش گرگان است و سعی داریم تا با مرمت مدارس، تعداد کلاس های درسی را نیز افزایش دهیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان افزود: برای مقاوم سازی مدرسه مصطفی خمینی(ره)  6 میلیارد و برای مدرسه ایرانشهر 2 میلیارد تومان هزینه شده که از سالن آمفی تئاتر بسیار خوبی نیز بهره می‌برند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار