مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: قیام ۱۵ خرداد سرآغاز بیداری ملت ایران بودکه توسط امام خمینی (ره) رقم خورد.

قیام ۱۵ خرداد آغاز بیداری ملت ایران بود
به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد اظهار کرد: ۱۵ خرداد سرآغاز یک قیام و شروع یک آینده بزرگ بود، درواقع آغازی بود که هیچ‌کس پایان آن را پیروزی ملت تصور نمی‌کرد.

وی افزود: ۱۵ خرداد سرآغاز بیداری ملت ایران توسط امام خمینی (ره) بود و امروز انقلاب اسلامی چون آفتاب درخشنده کل جهان را در برگرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: شهر و حوزه علمیه قم شروعی را رقم زد که شعله آن دشمنان را به آتش کشید و از مدار خارج کرد.

حجت‌الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه ۱۵ خرداد در آن روز مظلومانه رقم خورد، افزود: هیچ‌کس فکر نمی‌کرد روزی این قیام تبدیل به کشوری بزرگ در جهان اسلام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروز اگر یمن، سوریه، عراق، فلسطین و بخشی از اروپا فریاد آزادی سر می‌دهند سرآغازش در قیام ۱۵ خرداد مردم ایران نهفته است.

قیام 15 خرداد

۱۵ خرداد پایه های استکبار جهانی را به لرزه درآورد

وی تصریح کرد: ۱۵ خرداد سرآغازی بود که پایه‌های جهانی را به لرزه درآورد و شروعی بود که اسرائیل تصور نمی‌کرد روزی از جهان اسلام وحشت داشته باشد و برای نابودی خودش روزشماری کند.

حجت‌الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه امروز اسرائیل به این یقین رسیده که بزرگ‌ترین خطری که او را تهدید می‌کند حزب‌الله و انقلابیون ایران هستند، افزود: اسرائیل که به تجهیزات خود ایمان داشت و همواره به آن افتخار می کرد امروز از ملت‌های مسلمان به‌ویژه ایران می‌ترسد و در وحشت زندگی می‌کند.

وی اظهار کرد: امیدواریم روزی را شاهد باشیم که استکبار جهانی از هم فروپاشیده و ملت‌های مظلوم به حکومت صالح دست پیدا کنند.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار