سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان:

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان گفت: تیم شهید جهان نژادیان آبادان در این فصل روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کرده است.

تیم شهید جهان نژادیان آبادان روی جوانان سرمایه گذاری کرده است
به گزارش گلستان 24، نصرالله رتبه شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی تیم شهید جهان نژادیان آبادان مقابل ملوان بندرگز در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ما با شرایط سختی به بندرگز رسیدیم و زمین مسابقه هم شخم زده بودند که این مسائل موجب شد تا شرایط به ضرر ما باشد.

وی افزود: با وجود اینکه در این دیدار دو بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم اما عزم خود را برای پیروزی جزم کرده بودیم.

رتبه تصریح کرد: در پنج دقیقه پایانی دو گل از حریف پیش بودیم که توان بازیکنان ما تحلیل رفت و باعث شد تا با دریافت دو گل بازی به وقت اضافه کشیده شود.

وی در خصوص داوری این دیدار گفت: هر دوتیم به نحوه قضاوت اعتراض داشتند و حرف ما این بود که چرا داور نزدیک‌تر صحنه را نمی‌بیند و داور دورتر سوت می‌زند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان با بیان اینکه سرمایه گذاری این تیم روی بازیکنان جوان است، خاطرنشان کرد: امسال تصمیم به جوانگرایی گرفته‌ایم و دو بازیکن ما ۱۶ و ۱۷ سال سن دارند و امیدواریم در کنار با تجربه‌ها نتیجه خوبی بگیریم.

ملوان بندرگز

رتبه ادامه داد: پیش از مسابقات بازی تدارکاتی نداشتیم و دو بازی نخست‌مان در لیگ برتر جنبه دیدار تدارکاتی برای ما داشت، البته تیم ما مشکلات زیادی هم دارد که حمایت‌های لازم صورت نمی‌گیرد اما مدیرعامل تیم را با تمامی امکانات راهی سفرها کرده است.

وی در خصوص کیفیت تیم ملوان بندرگز یادآور شد: ملوان تیم بسیار خوبی است که در تمامی پست‌ها بازیکنان با کیفیتی دارد و باید از میزبانی آنها هم تشکر ویژه داشته باشیم.

 از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، شامگاه چهارشنبه تیم ملوان بندرگز میزبان تیم شهید جهان نژادیان آبادان بود که پس از تساوی چهار بر چهار در وقت قانونی، نماینده آبادان با نتیجه پنج بر چهار در وقت اضافه به پیروزی رسید.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار