سرپرست بهزیستی کردکوی:

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کردکوی از وجود یک کمپ ترک اعتیاد در کردکوی خبر داد و گفت: دو کمپ ترک اعتیاد دیگر در کردکوی راه‎اندازی می‎شود.

2 کمپ ترک اعتیاد در کردکوی راه‎اندازی می‎شود
به گزارش گلستان 24، عباسعلی داود‎ی‎بالاجاده امروز با بیان اینکه پیشگیری در سه سطح آموزش، درمان و بازتوانی انجام می‎شود، اظهار کرد: فعالیت عمده بهزیستی در بخش توانبخشی است.
 

وی با بیان اینکه از میان مددجویان زیرپوشش بهزیستی کردکوی، 2 هزار و 600 نفر مربوط به حوزه توانبخشی هستند، گفت: 413 مستمری‎بگیر زیرپوشش بهزیستی کردکوی هستند که از این تعداد، 205 نفر مربوط به حوزه شهری و 208 نفر مربوط به حوزه روستایی است.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کردکوی با بیان اینکه در حوزه اجتماعی سه دفتر زیر نظر بهزیستی کردکوی قرار دارند، اذعان کرد: فرزندانی که بی‎سرپرست باشند تحت عنوان امدادبگیر زیرپوشش بهزیستی قرار می‎گیرند که در حال حاضر هشت امدادبگیر از کمیته امداد مستمری و سایر خدمات را دریافت می‎کنند.

داود‎ی بالاجاده از وجود پنج مهدکودک روستایی و هفت مهدکودک شهری در کردکوی خبر داد و یادآور شد: در حوزه پیشگیری تاکنون یک هزار و 110 پرونده تشکیل شده و از بهزیستی خدمات دریافت می‎کنند طوری که طی سال گذشته از 32 تسهیلات بانکی ارائه شده، 19 مورد مربوط به بهزیستی بوده است.

وی از وجود سه مرکز سرپایی و یک کمپ ترک اعتیاد در کردکوی خبر داد و تصریح کرد: دو کمپ ترک اعتیاد در کردکوی در آستانه تأسیس است.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کردکوی با بیان اینکه دو مرکز مشاوره در شهرستان کردکوی وجود دارد و در حوزه‎های مختلف از جمله پیشگیری و مهار آسیب‎های اجتماعی فعالیت می‎کنند، یادآور شد: اورژانس اجتماعی طی سال‎های گذشته فعال نبوده است که امسال در راستای فعال‎تر شدن و ارائه خدمات بیشتر به مردم کردکوی اقدام کردیم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار