مدیرکل زندان‌های استان گلستان:

مدیرکل زندان‌های استان گلستان گفت: کمک به زندانیان جرائم غیر عمد در گلستان فرهنگ‌سازی شده است.

کمک به زندانیان جرائم غیر عمد در گلستان فرهنگ سازی شده است
به گزارش گلستان 24،علیرضا رضوانی شامگاه یکشنبه در مراسم جشن گلریزان خیرین نیکوکار برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد استان گلستان اظهار کرد: نگاه به زندان و زندانیان امروزه یکی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رضوانی افزود: جای خوشحالی است که بحث آزادسازی زندانیان غیر عمد در گلستان به یک فرهنگ تبدیل‌شده است و در هر محفلی که می‌رویم بحثی وجود دارد که منجر به آزادی یک زندانی شود.

وی بابیان اینکه برای کاهش جمعیت کیفری در راستای کاهش زندانیان اقدامات خوبی به انجام رسیده است، تصریح کرد: در ایام سه ماهی که از سال ۹۶ می‌گذرد پنج نفر وارد زندان‌های استان شده‌اند و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته این آمار ۲۱ نفر بود.

مدیرکل زندان‌های استان گلستان گفت: زندانیان مربوط به‌تصادف منجر به فوت در سال ۹۵، ۱۶ نفر وارد زندان شدند اما این آمار در سال ۹۶ به سه نفر کاهش پیداکرده است.

رضوانی افزود: در بحث زندانیان مرتبط با بحث مهریه، در سه ماه ابتدایی سال ۹۵، ۷۵ نفر اما در سه‌ماهه ۹۶ این آمار به ۲۶ نفر کاهش پیداکرده است.

وی گفت: اگرچه ما در سال ۹۵ ورودی زندانیان ما در بحث پرداخت نفقه ۱۱۰ نفر بود اما امروز به ۲۶ نفر رسیده است.

جشن گلریزان - کراپ‌شده

مدیرکل زندان‌های استان گلستان اظهار کرد: در راستای محکومیت‌های مالی حقوقی در سه ماه ابتدایی سال ۹۵، یک هزار و ۲۲ نفر وارد زندان شدند اما در سال ۹۶ این آمار ۲۳۵ نفر بوده که نشان از توجه ویژه همکاران قضایی نسبت به بحث کاهش جرم بوده است.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار