دبیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلستان مطرح کرد تلفن همراه و لوازم آرایشی و بهداشتی عمده کالاهای قاچاق در استان

دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان با اشاره به کاهش قاچاق کالا در استان گفت: گلستان استان مبداء نیست و استانی مصرف‌کننده است و قاچاق هم در استان کاهش خوبی داشته است.

کاهش قاچاق کالا در گلستان

به گزارش گلستان24، علی اصغر طهماسبی ظهر امروز در دومین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلستان اظهار داشت: استان گلستان استانی مصرف‌کننده در کالاهای قاچاق است و عمده کالاهای قاچاق از استان‌های مرکزی، تهران و خراسان رضوی وارد استان می‌شود.

 

وی تصریح کرد: گوشی تلفن همراه و لوازم آرایشی و بهداشتی عمده کالاهای قاچاق کشف شده در استان گلستان هستند و کارهای فراوانی با این کالاها در استان انجام شده است.

دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان تاکید کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش از طریق رسانه‌های محلی و جراید در استان در حال انجام است واین کمک فراوانی به  مبارزه با این پدیده شوم کرده است.

طهماسبی اظهار کرد: کمیته فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا وارز استان تاکنون کارهای فراوانی را انجام داده، مانند برگزاری جلسات متعدد و برنامه‌ریزی در این نشست‌ها و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی از دیگر برنامه‌ها بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان افزود: نظارت بهداشتی هم تاثیر مهمی در کاهش  ورود داشته است واماری که دانشگاه ارایه داد نشان از همکاری این بخش با این ستاد است.

طهماسبی معاون سیاسی امنیتی گلستان

وی گفت: برخی از این کالاها در مکان‌هایی که مجوز ندارند به فروش  می‌رسند که بسیار نامناسب است و ما با این عرضه‌کنندگی هم برخورد جدی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار