رئیس پلیس آگاهی گلستان:

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: ۴۳۲ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون در استان گلستان کشف و ضبط شد.

محموله قاچاق گوشی تلفن همراه در استان گلستان کشف شد

به گزارش گلستان24، مجتبی مروتی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اطلاعات کسب شده درباره کامیون حامل اجناس قاچاق ماموران نیروی انتظامی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با استقرار در محل گزارش شده و دستور مقام قضائی کامیون مورد نظر را متوقف و از جاسازهای آن 432 دستگاه گوشی اندروید و هوشمند به همراه لوازم جانبی کشف و ضبط شد.

محموله قاچاق

وی تصریح کرد: راننده به همراه یک نفر دیگر و وسایل کشف شده قاچاق تحویل مقامات قضایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان درباره کاهش پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در کشور در 7 ماه گذشته هم گفت: با وجود کاهش  بیش از 10 هزار میلیارد تومانی اما در این مدت کشف کالاهای قاچاق و تشکیل پرونده در استان گلستان افزایش داشته است.

مروتی تاکید کرد: در این مدت بیش از 105 پرونده قاچاق کالا در استان گلستان تشکیل شده که ارزش این کالاها بیش از 10میلیارد تومان است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان اظهار کرد: بیشترین کالاهای کشف شده در این مدت لوازم آرایشی و بهداشتی، گوشی تلفن همراه، برنج، لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه بوده است.

وی درباره طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان هم گفت: مبارزه ما از سطح مرزها آغاز می‌شود و تا عرضه در فروشگاه‌ها ادامه دارد و در این زمینه بسیج اصناف به کمک ما آمده‌اند.

مروتی تصریح کرد: بسیج اصناف به همه فروشگاه‌ها اخطار داده و زمانی را برای خارج کردن کالاهای خارجی بدون مجوز  اعلام کرده تا در این بازه زمانی این کالاها از بازار جمع‌آوری شوند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان همچنین گفت: پس از این مدت بسیج اصناف این کالاها را در قالب طرح جمع‌آوری کالاهای قاچاق از بازار جمع آوری می‌کند.

وی تاکید کرد: قاچاق کالا به چرخه اقتصادی و تولیدی استان صدمه می‌زند و بیکاری را در جامعه افزایش می‌دهد و ما باید به فرمایشات مقام معظم رهبری از خرید کالاهی خارجی که مشابه داخلی دارند خودداری کنیم تا هم چرخه تولید را به حرکت درآوریم و هم از ورود جنس بی‌کیفیت به کشور جلوگیری کنیم.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار